خوزه مورینیو تا یک قهرمانی دیگر با چلسی فقط 5 امتیاز کم دارد. او را دیگر تقریبا همه قهرمان این فصل لیگ برتر می دانند . با شعار هواداران آرسنال مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ خوزه مورینیو بلافاصله بعد از بازی با آرسنال به شعارهای هواداران آرسنال در ورزشگاه خانگی شان پاسخ داد. طرفداران تیم لندنی ، مربی تیم رقیب همشهری و فوتبالش را کسل کننده می خواندند. مورینیو در تمام این یک دهه ای که با چلسی رو آمده ، هیچ گاه با آرسن ونگر فرانسوی خوب نبودند. دعواهای بی پایان شان در رسانه ها و در کنار زمین در بازی های مستقیم ، همیشه بوده و ادامه داشته است. این بار البته او که بعد از بازی با آرسنال در جمع خبرنگاران حرف می زد درباره شعار کسل کننده گفت:«کسل کننده یعنی 10 سال بدون جام ، یعنی اینکه بهترین فوروارد تیمت را بکشی بیرون و تماشاگران تیمت را از تماشای بازی ژیرو و ولبک در کنار هم محروم کنی وگرنه تیم من که دومین خط حمله لیگ را دارد. خیلی سخت است که یک تیم از شروع فصل تا اینجا در صدر جدول باشد و ما بودیم . نه مطمئن باشید آن شعار را برای من ندادند! آنها از این ده سال منتظر ماندن و صبر کردن برای یک جام خسته هستند. خسته کننده و کسل کننده یعنی این انتظار!»

چلسی که در بازی با آرسنال با یکی از آن دفاع های اتوبوسی برنده شد ، حالا 10 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر از سایر رقبایش پیش است!

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • alireza A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    41 7
    چلسی آرسنال، عزیزم صفر صفر شد آرسنل هم واقعا سر تر بود، اما مورینیو بازی رو بسته بود.
  • بی نام IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    27 1
    نویسنده خبر گویا خیلی هول بوده.. اولا بازی مساوی شد. ثانیا حرفهای مورینیو دقیقا این چیزی نبود که اینجا نوشتید. او چندین بار و پشت سر هم از کلمه انتظار انتظار برای جام استفاده کرد و ....
  • بی نام IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    31 10
    اولا بازی مساوی شد دوما اینکه ارسنال فصل پیش قهرمان جام حذفی شد و امسال هم تو فینال هست بازم قهرمان میشه سوما متاسفم برای چلسی و طرفداراش که با وجود اینکه با 10 امتیاز اختلاف صدر جدول هستن اما انقدر ترسو بودن که از دقیقه 60 وقت کشی رو شروع کردن و اخر بازی هم با وجود تساوی جوری خوشحالی میکردن که انگار فینال لیگ قهرمانان رو بردن کلا تیمی قهرمانه که فوتبال تماشاگر پسند رو ارائه بده نه با دفاع اتوبوسی همه تیمها رو یک صفر ببره
  • بی نام A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    13 0
    بازی صفر صفر شده
  • مهرداد A1 ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    25 18
    انصافا چه حرفه ای و با کلاس جوابشونو داده..
  • علیرضا IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    14 1
    آقا چلسی و ارسنال بدون گل مساوی شدن حواستون کجاست موقع مطلب نوشتن ؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    8 2
    مگه بازی مساوی نشد
  • علی بیات IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    10 2
    صرفا جهت اطلاع بازی مساوی شد .
  • علی A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    14 2
    من آرسنالی هستم ولی انصافا از اول بازی الکسیس و اوزیل همش توپ لو میدادن، بعدش میاد اولیور رو میکشه بیرون نه خدایی اوزیل تو زمین دقیقا داشت چکار میکرد سرعت ولکات و ولبک بدرد نمی خورد عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ابي A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    14 4
    اولا منظور مورينيو ليگ برتر بود نه جام حذفي دوما ونگر بعد از اين همه سال هنوز تو حسرت بردن مورينيو مونده. تو روزي كه چلسي هيچ كدوم از مهاجم هاشو نداشت تونست يك قدم ديگه به قهرماني نزديك بشه. ونگر اونقدر ترسو بود كه تو زمين خودش جرأت نكرد ولبك و ژيرود رو كنار هم بازي بده.