انتشار ویرایش جدید از کتاب آیت الله جوادی آملی درباره اعتکاف

کتاب بر بال اعتکاف نوشته آیت الله جوادی آملی توسط مرکز بین المللی نشر اسراء و پژوهشگاه معارج با ویرایش و طرح جدید منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از اسراء نیوز، "کتاب بر بال اعتکاف" از آثار آیت الله جوادی آملی با همت مرکز بین المللی نشر اسراء و پژوهشگاه معارج با ویرایش و طرح جدید آماده و منتشر شده است.

کتاب "بر بال اعتکاف" شامل 6 فصل با عناوین: کلیات اعتکاف، اخلاق و اسرار اعتکاف، اخلاق و اسرار اعتکاف، شروط و آسیب های اعتکاف، ویژگی ها و آداب اعتکاف و آثار اعتکاف است.

این اثر، با نگاه معرفتی به معارف ملکوتی مراسم اعتکاف، به تبیین بخشی از نکته ها و اسرار این مراسم معنوی پرداخته است که برای علاقه مندان و تشنگان معرفت و شیفتگان قرب الهی که در محفل نورانی اعتکاف گرد هم می آیند راهگشا و سودمند خواهد بود.

اعتکاف که گرایش به خدا و کرنش و تعظیم زمان­دار در برابر اوست، از مهم ترین دستور­های دینی است که کمال بندگی و خضوع انسان در پیشگاه ربوبی را برای فرشتگان به نمایش می گذارد و معارف فراوانی همچون احکام، اسار فضایل، اداب و آثار معرفتی و تربیتی فردی و اجتماعی را در خود جای داده است.

علاقمندان به اثر فوق می توانند با شماره دفتر تهران 02188898871 و شهرستان­ ها 57-02537765356 تماس بگیرند و یا با مراجعه به سایت www.nashresra.ir آن را تهیه کنند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =