۰ نفر
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

ایسنا نوشت:

در پی بازداشت جراح بیمارستان نورآباد ممسنی استان فارس دکتر علیرضا زالی رییس کل سازمان نظام پزشکی روز پنج شنبه به این استان سفر کرد.

علیرضا زالی، رییس کل سازمان در پی بازداشت دکتر فروغ رزمجویی، جراح بیمارستان ولیعصر شهر ممسنی در حین انجام خدمات پزشکی به شیراز رفت.

 زالی پس از دیدار با مقامات استانی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و رییس دانشگاه علوم پزشکی، رییس شورای هماهنگی استان فارس و رییس نظام پزشکی شیراز به طور مبسوط در جریان پرونده قرار گرفت.

وی سپس در ملاقاتی با دکتر رزمجویی از بازداشت نامبرده ابراز نارضایتی و از وی دلجویی کرد.

زالی با اشاره به وظیفه سازمان نظام پزشکی در حمایت از آحاد جامعه پزشکی گفت: همکاران پزشک در جای جای این مرز و بوم عاشقانه و عالمانه مشغول خدمت رسانی هستند و جای تاسف است که با برخی حرکات نسنجیده نه فقط این جامعه خدوم را آزرده می‌کنند، بلکه مردم را نیز از خدمت رسانی محروم می‌نمایند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه استان فارس در عرصه سلامت کشور، هر اتفاقی که برونداد آن احساس عدم امنیت پزشک باشد را خسران آور خواند و افزود: با تشکر از مسئولان ذیربط بررسی ابعاد قضیه باید از دو زاویه مصداقی و فرایندی صورت گیرد.

 

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    به این خانم دکتر واقعا ظلم شده دیدیم که مردم شریف ممسنی هم به نفع ایشان تظاهرات هم راه انداختند ولی سوالی از جامعه پزشکی دارم آیا از نظر شما ظلمی که به ایشان شدکمتر از قتل پزشک اردبیلی بود یا سمبه طرف در این مورد پر زورتر بودو نفع در دادن یک اعلامیه ساده هم نبود؟ یک سوال دیگر اینکه بالاخره همکار شما به قتل رسید الحمدالله بعد از قضات دادگستری و وکلا سازمان یافته ترین صنف مملکت هم که شمایید نباید پیگیری میکردید انگیزه قاتل چه بود؟
  • بی نام RO ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    8 19
    انسان جایز الخطاست و پزشک هم اشتباه و یا تخلف میکنه پس برخورد قانونی در هر صنف و اورگان باید انجام بشه
    • بی نام A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
      0 0
      شما اصلن میدونی داستان چیه؟
  • حمید IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    1 1
    امیدوارم اگر برای یه کارگر یا کارمند یا ... هم مشکل مشابهی پیش بیاد مسولین همینطور سریع برای دلجویی حاضر بشن. خدمت جناب زالی هم باید بگم که دست از تعارف برداره "عاشقانه و عالمانه" خدمت کردن برازنده انگشت شمار پزشکانی هست و متاسفانه تخلف و تضییع حقوق مردم در مراکز درمانی و پزشکی کشور کم اتفاق نمی افته و تا زمانی که امثال اقای زالی به این شکل متعصبانه از همکاران خودشون دفاع می کنن نباید امید به بهبود شرایط داشت.
  • رامین A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    1 2
    سلام من دانشجو دانشگاه پزشکی شیراز هستم فقط یک سوال دارم به نطر مردم چقدر امکان داشت اگر چنین رفتاری با یک فرد عادی یا یک کارمند می شد اینقدر سر و صدا کند و بساط عذرخواهی راه بیافته؟؟؟
  • بی نام RO ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    14 5
    خبرآنلاین این ماجرا آنچنان مایه شرم است که نه اسمی از این خانم دکتر آوردی و نه جریان رو نوشتی.