سید مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی بودجه سال آینده مصوبه مجلس برای ورزش را کم می داند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛آن هم سال آینده که فدراسیونها درگیر مسابقات انتخابی المپیک هستند.او می گوید:«بودجه پیشنهادی نه در شان ورزش است و نه جوابگوی نیاز فدراسیونها برای المپیک در سطح کلان.به هر حال فدراسیون تیراندازی هم از این قضیه متضرر و متاثر می شود.امیدوارم وضعیت بودجه بهبود پیدا کند حتی با بودجه اضطراری. پیش بینی جداگانه ای از بودجه مصوب.»

البته امیدواری هاشمی به دولت است :« مجلس می تواند درصدی  انعطاف به خرج دهد. متولی امر باید بودجه اضطراری را اضافه کند.فرض کنید مجلس به بودجه پیشنهادی هم اضافه کند اما گر اراده و اعتقادی در دولت وجود نداشته باشد و آن وقت در تخصیص ها توجه صورت نگیرد، فایده ندارد. صحیح نیست که مجلس بودجه متفاوت  از بودجه پیشنهادی را مصوب کند . البته در بعضی موارد تغییرات تا پنج درصدی سطح کلان هم داریم  اما ممکن است معدل کل بودجه درصد زیادی تغییر نکند. به هر حال این اراده  باید دردولت و معاونت برنامه ریزی و راهبردی باشد  تا به صورت ویژه و با اختیاراتی که هست بودجه لازم را برای المپیک به ورزش بدهند.» 
رئیس فدراسیون تیراندازی که سه هفته ای از انتخاباتش گذشته اما تا سه شنبه هنوز حکمش را از وزیر نگرفته بود. او اما می گوید:« من هفته پیش پیگیری کردم ،گفتند کارهای اداری تمام شده و حکمها سه شنبه آماده شده است.به هر حال آقایان در وزارتخانه باید پیگیر شود. من گیر حکم نیستم. چرا که تغییراتی صورت نگرفته . اگر تغییراتی پیش می آمد و امضای بانک باید عوض می شد اما به حال ما فرقی نمی کند و ما کارها را انجام می دهیم. نیامدن حکم برای فدراسیونهایی که تغییرات درآن انجام شده  کمی طولانی شده و کارهایشان را کند می کند. وزارتخانه باید این مساله را پیش بینی کند.» رئیس فدراسیون تیراندازی باطل شدن انتخابات فدراسیونش را شایعه می داند و بس:«شایعه ،شایعه است.این حرفها سندیت ندارد.این حرفها نه مطرح بود و نه هست.مگر می شود برای انتخاباتی که از ماهها قبل برنامه ریزی شده و اشخاص هم مشخص شده باشند و برگزار شود و بعد هم تایید بعد بگویند باطل است؟مثل اینکه روز باشد و همه هم روشنی ان را ببینند و بعد بگویند شب است.البته خیلی ها می خواهند با ایجاد شبهه به اهداف خودشان برسند.حالا که مرجع انتخابات ما را تایید کرده  دیگر اظهار نظری نمی ماند.»

 

251 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آموزش مجازی IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    1 0
    به امید خدا درست میشه
  • بی نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    0 0
    اگخ در شان ورزش نیست خودشون به فکر درآمد زایی باشند،، والا به خدا