علی کفاشیان گفت حبیب کاشانی در کنار تیم امید هست و اصلا خاکپور با خواسته او مربی امیدها شده است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ علی کفاشیان که به برنامه ورزش و مردم رفته بود درباره وضعیت تیم های مختلف ملی و ابهام های مالی این فدراسیون سخن گفت.

*علی رغم اینکه در  صورت جلسه مجمع نیامده ما برای نشان دادن حسن نیت ، از گروه معرفی شده از سوی هیات رئیسه خواستیم تا بیایند و پرونده های مالی مان را بررسی کنند. البته حسابرس های رسمی و وزارت ورزش صورت های مالی ما را بررسی کردند و مشکلی نداشته اما باز هم حساب ها را به کمیته بررسی سپردیم  تا دیگر حرفی نباشد.

*در میان همه تیم های پایه ما ، تیم امید مان خیلی بد بود البته برایش کار خاصی هم نکرده بودیم . ولی تیم ملی نوجوانان ما که حذف شد ، تیم خوبی بود. من فکر می کردم این تیم باید اول آسیا شود. برای تیم جوانان هم خیلی زحمت کشیدیم و بهترین کادرفنی را هم داشتیم اما اشتباهاتی رخ داد که این اتفاقات افتاد. به نظرم در تیم جوانان هماهنگی در تیم فنی مان وجود نداشت. فدراسیون در این مدت برای این تیم ها خیلی زحمت کشید ولی نشد اما تیم امیدمان را رها کرده بودیم و حاصلش آن نتایج بد بود ، دفاع هم از عملکردمان نمی کنم. برای بانوان هم می بینیم که خیلی خوب نتیجه گرفتند و امید داریم تیم بانوان مان برای اولین بار بتواند به جام جهانی برود. ساحلی خوبی داریم. فوتسال مان هم که خوب بوده است.

*قرار شد که حمید علیدوستی سرمربی و مدیر تیم نوجوانان باشد تا استعدادیابی های فدراسیون را انجام دهد. الان پیروانی هم همین نقش را در تیم جوانان دارد. ما قرار است روی این تیم ها هزینه کنیم و به آینده امیدوار باشیم.

*درباره تیم امید هم خیلی کار مهمی داریم. ارزش بالایی این تیم برای مان دارد چون باید برود برای سهمیه الپیک. راستش من در ابتدا از کاشانی خواستم بیاید و این تیم سخت را بگیرد چون از تیم بزرگسالان تیم دشوارتری است. او پذیرفت و آمد. از همان زمان هم که آمد او خاکپور را آورد. قرار شد کرانچار به تیم اضافه شود . ولی دیدید که بحث هایی را وزارت ورزش داشت و گفتند کرانچار سابقه غیر فنی خاصی دارد و نباید به تیم بیاید و ایشان رد شد. بعد از این ما با خاکپور حرف زدیم . خاکپور در مذاکرات حرف جالبی زد. اینکه خواهان شخصیت مستقل شد. هر کسی هم قرار است به تیم ملی برود باید از کانال تیم امید رد شود. قرار است خاکپور و کروش با هم جلساتی داشته باشد. او دستیارهای خوبی هم انتخاب کرده است. صالح و طباطبایی را آورده است. تیم با شخصیتی را انتخاب کرده است. آقای کاشانی هم مدیریت تیم را بر عهده دارند. کاشانی بهتر از من فوتبال را می شناسد. اگر من به خاکپور می گفتم به تیم امید نمی آمد اما او از خاکپور خواست تا به تیم بیاید. او یک مدتی از ما دلخور بود و حق هم داشت اما الان رفته به کربلا و توبه کرده تا دیگر استعفاء ندهد.

*این سخت گیری وزارت ورزش برای ما بهتر شد . من خیلی دوست داشتم مربی خوب ایرانی در تیم ملی امید داشته باشیم و حالا هم محمد خاکپور را داریم. این یک حسنی بود برای تیم امید ما.

*آقای حسن زاده استعفا نداده ، این که می گویند وسایل شخصی اش را برده ف این بوده که مسواکش کهنه شده ، برده عوض شان کند. او می خواسته اتاقش را خانه تکانی کند و برای همین وسایلش را برده است. 

*ما موظفیم خواسته های منطقی کروش را اجرا کنیم. ما الان فقط خواسته های منطقی کروش را اجرا می کنیم. مثلا همین بازی های آفریقای جنوبی برای مان ارزان تر می افتاد و این شد که به اردوی آنجا رفتیم.

*این دفعه قرار نیست که فقط زیر توپ بزنیم ، برای بازی های جام ملتها تصمیم داریم پاس هم بدهیم!

*من از بزرگواران نظام وظیفه تقاضا دارم لطف کنند و فقط برای تیم ملی در بازی های جام ملتها مشکل بازیکنانی مثل سروش رفیعی را حل کنند تا به تیم ملی کمک کنند. ما پولادی و رفیعی را می خواهیم. مثلا پولادی قراردادی در قطر دارد که اگر بیاید باید غرامت بزرگی بدهد.

*من اقلا تا 4 سال دیگر می مانم حتی اگر در جام ملتها ناکام شویم . خیلی ها سر من گول حوردند و برای انتخاب بار دومم خوشحالی کردند. کروش هم فعلا هست و ما بعد از جام ملتها ببینیم از کارش راضی هستیم یا نه!

*من همیشه در دوران تحصیلم بیست نمی گرفتم. الان هم برای فوتبال به خودم 13 یا 14 می دهم.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    16 8
    خبر داغونی. تمام خبرهای ورزشیت فوتبالیه انگار ورزشی دیگه نداریم. ناامیدکننده اس
  • فرهاد 30 از کرمان IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    9 2
    خوشحالیم ازاینکه کفاشیان کماکان روحیه خوبی داره و امیدوار به آینده