احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس می گوید باید مربی ای را به ایران بیاورد که کار را از الفبا آغاز کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احمد ناطق نوری، رئیس فدراسیون بوکس به کافه خبر آمد تا به تعداد پرشماری از سوالات پاسخ بگوید؛ اینکه چرا همیشه گفته می شود قزاقستان حق بوکسورهای ما را می خورد، کادر فنی تیم ملی چه کسانی خواهند بود، ایران چند سهمیه بازی های جهانی را می گیرد، چرا فدراسیون مشکل مالی دارد و چرا بوکس از تلویزیون پخش نمی شود. او همچنان مشکل بزرگ بوکس ایران را پول می داند.

*در اینچئون شکل داوری ها تغییر کرده بود و چیزی که میدیدیم خیلی گیج کننده تر از قبل بود؛ البته شکلی که بوکس دارد چون مخاطب از آن سررشته ای ندارد شکلی است که تا ابد می توانیم جمله حقمان را خوردند بگوییم!!
ما این جمله را نگفتیم!
*ورزشکارها می گویند؟
خود مردم گفتند! چون مردم ما ورزشی فکر می کنند و ورزشی می بینند قضاوت ورزشی هم می کنند. نه این که حق ما را خوردند ازبک با قزاق همیشه با هم رقابت تند و تیزی دارند اما ازبک ها یک مدال از ما کمتر آوردند با وجودی که آنها ده شرکت کننده داشتند و ما شش نفر! یعنی علنا بعضی کشورها را به دلیل انتخابات آیوا که به تازگی برگزار شده تحت فشار قرار دادند. در حقیقت در این مسابقات کره و قزاق و رئیس آیوا که اهل چین تایپه است با هم ساخته اند. حتی چین با آن عظمت که همیشه در همه ورزشها پیشتاز بوده امسال غیر از یک برنز در این رشته مدال دیگری نداشت هندوستان هم همینطور. در صورتی که اینها قدرهای آسیای قدیم هستند. در این مسابقات یک باندی درست کرده بودند برای این که در انتخابات آینده بتوانند امتیازهایی برای خودشان بگیرند.
*چرا بقیه کشورها مثل اردن و قزاقستان نمی توانند از این مناسبات داشته باشند؟
قزاق ها از نظر سیاسی هم خیلی قدر هستند. در آسیای قدیم چارچوب ورزش اتحاد جماهیر شوروی روی دوش قزاقستان بوده و آن زمان در آسیا کلا 4 یا 5 کشور بودند که بوکس داشتند و با متلاشی شدن اتحاد جماهیر شوروی چند کشور قدر آن مثل ازبکستان و قزاقستان و ترکمنستان و قرقیزستان در مسابقات آسیایی شرکت می کنند.
الان مطلب مهم سیاست گذاری فدراسیون است مثلا کجا مصوب شده که راند به راند نتیجه اعلام نشود؟ هیچ جا! همینطور اجباری قرار گذاشته اند که نتیجه را اعلام نکنند در حالی که امتیاز هر راند باید اعلام شود که بچه ها بدانند که چه کرده اند و مربی بتواند برنامه هایش را تغییر دهد. البته در این مسابقات اظهر من الشمس بود که همه آسیا تحت سیطره قزاق ها درآمده است.
*البته در یکی از بازی ها شما از کنار رینگ به مظاهری گفتید ترسیدی باختی و اتفاقا او برنده آن بازی هم بود؟
در آن بازی من به مظاهری گفتم خاک بر سرت آخر از ترست باختی! اتفاقا آخر بازی هم دیدم که دستش به عنوان برنده بالا رفت. آن وقت آنجا که برده بود بازنده اعلام شد.
*این خبر در خیلی از سایت ها و خبرگزاری ها هم سرو صدا کرد که شما این حرف را زدید. ولی انصافا می گویید روزبهانی در مبارزه با حریف قهرمان دنیا مستحق باخت نبود؟
چرا! بود. البته درست است که حریفش قهرمان دنیا بود ولی ورزشکار ما هم برای خودش قهرمانی است!
*به نظر می رسد این ترس در جاهای مهم برای ورزشکارهای ما کارسازی می کند؟
یکی از عوامل برد در بوکس ریلکس بودن و ترس نداشتن است ورزشکار اگر ترس نداشته باشد حواسش جمع است. قبل از انقلاب یک مربی داشتیم که می گفت مغز و مشت بوکسور باید با هم کار کند یعنی می گفت باید بوکسور نقطه ضعف حریف را حدس بزند و بداند به کجا می خواهد ضربه بزند در این صورت دیگر ترس معنا ندارد. مثلا اگر آقای جاسم دلاوری به جای این که برای بالای حریفی که قدش نمی رسید گارد بگیرد گارد خودش را می بست و می رفت تو و از پایین کار می کرد می توانست وقتی حریف برای ضربه زدن جلو می آید با ضربه هوک یا آپرگاد امتیاز بگیرد.

در آن بازی من به مظاهری گفتم خاک بر سرت آخر از ترست باختی! اتفاقا آخر بازی هم دیدم که دستش به عنوان برنده بالا رفت. آن وقت آنجا که برده بود بازنده اعلام شد.


*همان کاری که حریف در فینال با مظاهری ما کرد؟
بله. ضربه های پایین باعث می شود طرف خودش را پایین بیاورد بعد می توان با هوک چپ و راست هم کار کرد. مشکل اساسی ما این است که نمی توانیم به اندازه حریف هایمان مسابقه داشته باشیم و با ممارست و تمرین است که این مسائل ملکه ذهن انسان می شود.
*یک مشکل دیگر هم داریم، مربی؟
نه مربی ما خوب بود.
*بالاخره احدی در همین حد است؟
نه همه احدی را به این می شناسند که بوکسور بوده بعد مربی شده اینطور نیست. آقای احدی الان در ورزش فوق لیسانس گرفته و از انسانهای زیرکی است که فن را می دزدد. در اردوی ترکیه از سرمربی روسها حرف کشیده و تمام داشته های او را گرفته بود؛ در ایتالیا حتی با وجودی که هنوز ورزشکار بود همین کار را انجام می داد و سعی می کرد از مربی چیزهایی را یاد بگیرد. یک نوع تمرین هایی آنها داشتند که ما نداشتیم و احدی اینها را یاد گرفته بود و برای خودش برنامه درست کرده بود. به اعتقاد من نسبت به گوانژو که ما سه برنز گرفتیم منتها با همین شش نفرمان 5مدال هم می توانستیم داشته باشیم چون قاسمی پور و گل آرا هم برنده مسابقه بودند قاسمی پور بهترین بوکس ما را به نمایش گذاشت از 48 کیلو تا به اضافه هیچ بوکسی به این زیبایی نبود و خیلی تکنیکی کار کرد. دست این بچه پایین نیامد، شسته رفته کار می کرد، روی پا بود و خیلی خوب عمل کرد که حتی من به او گفتم این باخت تو برای من افتخار بود؛ خیلی قشنگ برتری خود را به چشم همه کشید طوری که وقتی دستش بالا نرفت همه سالن هو می کردند.
*ولی فکر می کنم در تمام بازیهایمان همین یک بازی فقط خیلی فاحش بود و تکنیکی کار کرد بقیه همانقدر که زدند خوردند؟
مثلا برای ما جاسم در فینال خیلی هنرمندانه کار کرد ولی فکرش خوب کار نکرد.
*یعنی باخت او تقصیر داوری نبود؟
نه اصلا! اهمال از طرف خودش بود من گفتم حریف قدش بلند است نباید برای چپ و راست زدن به دنبالش بروی خودت را ببند و برو تو. وقتی خودت را ببندی حریف نمی تواند ضربه بزند. ضربه می زند اما مشت نیست؛ او حرف مرا گوش نکرد و به این موضوع دقت نکرد و حریف هم خیلی بلند بود.
*خب این دقیقا جایی است که مربی باید گوشزد کند؟
مربی که هیچ من هم کنار مربی نشسته بودم و داد می زدم. رئیس بوکس جهانی نشسته بود و من داد می زدم خاک تو سرت کنن! من میگم دستتو ببند برو تو ....
*با بچه ها ندارید! رابطه پدر و پسری دارید ناراحت نمی شوند؟
نه بابا!!
*شما قبل از انتخابات وعده جوانگرایی داده بودید اما حالا دیده می شود که پسرفت کرده اید و از بازنشسته ها استفاده می کنید؟
الان نایب رئیس ما روح‌الله حسینی و دبیر فدراسیون عليپور دانشمند است اینها جوان نیستند؟ نایب رئیس و دبیر و مربی جوان هستند. آقای احدی و هاشمی و استکی که مربیان ما هستند همه جوان هستند. فقط آقای نوروزی الان به عنوان مدیر تیم های ملی و نه یک تیم و کسی که بر کار این جوانها نظارت می کند در فدراسیون حضور دارند و خب باید از تجربیات این فرد هم استفاده کرد.
*شما آقای نوروزی را با توجه به شرایطی که گفتید به عنوان مدیر تیم های ملی منصوب کردید آقای مقصودی چه سمتی دارند؟
آقای مقصودی الان سمتی ندارند فقط رئیس کمیته فنی هستند و می توانند از تجربیاتشان صحبت کنند دخالتی در تیم ندارند.
*با توجه به این شرایط و شرح وظایفی که گفتید ایشان گفتند من تمایلی به همکاری ندارم و فقط به خاطر رودربایستی با حاج آقا اومدم؟
با رودربایستی یا بدون آن فرقی ندارد ما در یک اتاق فکر هستیم و ایشان باید بیایند تزها و تفکرات فنی خودشان را اعلام کنند و دخالت مستقیم در کار تیم ندارند.
*یعنی فقط در آن اتاق فکر می توانند نظر بدهند؟
دقیقا! چون اصلا کمیته فنی هستند.
*در تمام امور فدراسیون می توانند نظر بدهند یا فقط بحث فنی؟
فقط فنی!
*بحث مربی خارجی به کجا رسید؟
الان برای رده نوجوانان به دنبالش هستیم. چون در پایه های بالاتر شالوده ریخته شده ما باید کسی را بیاوریم که از الفبا آغاز کند.
*برای مربی با چه کشورهایی رایزنی داشته اید؟
اکراین، روسیه و کوبا را در نظر داریم و به دنبالش هستیم اگر هم کسی کمک کند خیلی ممنون می شویم.
*و به کجا رسیدید؟
ما الان رزومه خواستیم هم از قزاقستان و هم از روسیه. مثلا آقای ..... را به روسیه فرستادیم اما نتوانست کسی را پیدا کند.
*هیچکدام اعلام آمادگی نکرده اند؟
گفته اند؛ اما ما گفته ایم اول رزومه را بفرستند.
*برنامه تان برای مسابقات جهانی قطر چیست؟
ما از اول که آمدیم تیم را در اردو قرار دادیم منتها چون مسابقات قهرمانی را همین هفته آینده در بروجرد داریم تیم را از همان 5شنبه می بندیم و صف بندی را هم همانجا انجام می دهیم.
*اردوها را با چند نفر شروع می کنید؟
باید اول نفرات را ببینیم. شاید مجموعه بروجرد هم ما را اقناع نکند مجبوریم فن دیگری بزنیم.
*فکر می کنید انشالله چند سهمیه برای المپیک خواهیم داشت؟
الان هنوز مسابقات سهمیه ها شروع نشده فقط آقای روزبهانی اگر در مسابقاتش پیروز شود....
*مسابقات کسب سهمیه از مسابقات جهانی قطر شروع می شود؟
بله ما باید خودمان را برای آن مسابقات آماده کنیم البته فکر می کنم آقای روزبهانی همین الان بتواند یک سهمیه را بگیرد.
*خودتان با توجه به مدال آوری بچه ها در اینچئون و آمادگی آنها فکر می کنید چند سهمیه داشته باشیم؟
دیگه حالا I don't know
*شما برای مدال .... پیش بینی کردید درست شد برای تعداد سهمیه هم بگویید تا یک روزنه امیدواری هم برای ما و هم برای بچه ها باشد؟
امیدواریم در مجموع تعداد سهمیه هایمان از المپیک قبلی بهتر باشد و اگر بهتر نشد هم حداقل همان تعداد را داشته باشیم.
ما تلاشمان را می کنیم تا یار که را خواهد و میلش به که باشد.
*برنامه های برون مرزی هم برای اردونشینان دارید؟
هنوز بودجه ای برای این کار نداریم ولی در هر صورت باید تلاش کنیم و الان بیشتر به دنبال این هستیم که روزنه ای پیدا کنیم و بتوانیم از بیرون کمک بگیریم و اسپانسر جمع کنیم در حال حاضر هم با شیوه های مختلف این را رصد می کنیم ببینیم چه باید کرد؟
*ترکیب و چیدمان کادر فنی برای مسابقات جهانی و کسب سهمیه داخلی خواهد بود یا خارجی هم هست؟
برای برنامه ریزی که فقط داخلی ها هستند خارجی ها که نمی توانند برای ما برنامه ریزی کنند منتها می خواهیم از تجربیات و تخصص آنها برای تمرینات و کسب تجربه بیشتر بهره بگیریم. البته ما می توانیم از نظریات آنها استفاده کنیم اما آنها نمی توانند در کل اثرگذار باشند.
*سکان مدیریت تیم ملی را فقط به بچه های داخلی می سپارید؟
اگر مربی بیاوریم که مربی فقط کار فنی خودش را می کند آنها با فرهنگ و تفکرات ما آشنا نیستند.
*با توجه به تجربیاتی که در این مدت داشتید...
بله خود بچه های ما می توانند اظهار نظر کنند.
*کادر فنی برای مسابقات پیش رو مشخص نشده است؟
هنوز نه! ما باید ببینیم بچه های خودمان چقدر می توانند از تجربیات استفاده کنند که بعد بگوییم اینها بیایند اظهار نظر کنند؛ گروه فنی می توانند نواقص کار و راهکارهای فنی موثر برای پیشرفت و توسعه را بگویند.
*یعنی کادر فنی برای مسابقات جهانی را بعد از مسابقات انتخابی کشور تعیین می کنید؟
بله.
*منظور مربیان تیم ملی است؟
بله سرمربیها که هستند اما در کدام سطربندی قرار می گیرند بعدا مشخص می شود ما یک تیم الف و ب داریم این دو تیم در مسابقات لرستان صف بندیشان مشخص می شود اینها را به رقابت می اندازیم و می توانیم از این کار نتیجه خوبی بگیریم.
*گلایه ای که آقای افشارزاده و حتی مایلی کهن از شما داشتند در این مورد بود که چرا ما هیچ نفوذی در آسیا نداریم و حتی آقای مایلی کهن خیلی تند گفته بودند که مگر می شود در این سی سال ما هیچ کرسی آسیایی نداشته باشیم؟
به این آقا بگو اصلا تو بوکس را می شناسی؟ تو فقط بگو فوتبالت را چه کردی؟ من جوابش را داده ام گفتم تو اگر خیلی استادی رشته خودت را درست کن.
*حالا چرا ما صاحب یک کرسی درست و حسابی در آسیا نیستیم؟
پول می خواهد کشورهای دیگر خرج می کنند.
*چقدر؟
برای هر کسی هفت تا ده میلیون پول می خواهد.
*بالاخره اسپانسر....
از کجا؟
*شما آقای ناطق نوری هستید؟
من ناطق نوری هستم و به همین دلیل مرا پخش نمی کنند. یک اسم گاهی ضرر دارد و گاهی فایده. اسم من از آنهاست که برایشان ضرر دارد. دوره احمدی نژاد مرا پخش می کنند؟
*الان که دوره احمدی نژاد نیست؟
اینها هم هنوز طرف او هستند.
*الان آقای سرافراز آمده؟
سرافراز هم تازه ب بسم الله را گفته و معلوم نیست چی باشد؟ آقای ضرغامی اصلا ما را ممنوع التصویر کرده بود نه من که برادرم را! شما ببینید یک مراسم را که نشان می دهند و همه مقامات هستند تا تصویر به ایشان می رسد دوربین را برمی گردانند.
*در مورد کرسی آسیایی؟
ببینید مگر همه دنیا در فدراسیون جهانی کسی را دارند؟ هر کشوری که پول دارد ...
*ولی همه دنیا آنقدر نمی گویند ما چون کرسی نداریم حقمان را می خورند؟
ما هم نگفتیم. چه کسی این را از من شنیده؟ اینطور نیست.
*ورزشکارها خیلی می گویند؟
نه اینطور نیست اتفاقا آقای *** که بود من نایب رئیس آسیا بودم چون پاکستانی بود من آنقدر روی او نفوذ داشتم که حتی به او یاد داده بودم اول بگوید بسم الله الرحمن الرحیم بعد بگوید لیدیز اند جنتلمن! هزار مرتبه به اینجا دعوتش کردیم. بنابراین این حرف اصلا درست نیست و من اصلا نگفته ام.
*من یادم است که ورزشکارهای تیم این حرف را گفته اند؟
بچه ها بله! من که نباید جواب حرف آنها را بدهم.
*ولی ملی پوشهای تیم شما هستند؟
خب باشند. مگر دیکتاتوری است؟ هر کسی آزاد است حرف خودش را بزند. اتفاقا من فضا را برایشان باز کردم که از من هم انتقاد کنند.
*در مورد پخش نشدن بازی هایتان وقتی با بچه های صدا و سیما حرف می زنیم جسته و گریخته می گویند خود احمدی تمایلی به پخش بازی ها ندارد؟
من اگر حرف خود ایشان را که می گویند پخش بازیها هیچ مانعی ندارد کتبی برای شما بیاورم باز حرف دارید؟
*چنین چیزی وجود ندارد؟
خیر! دروغ می گویند. سایت ما را ببینید وقتی شخصی مثل شیخ الفقها آقای اراکی می گوید فک بشکند، دماغ بشکند، آسیب ببینند ایرادی ندارد دیه هم ندارد دیگر چه حرفی می ماند؟ اینها مریض هستند.
*پس واقعا خودشان نمی خواهند؟
بله. در ورزش ووشو طرف را بلند می کنند، زمین می زنند، لگد می زنند، مشت می زنند، هر کاری می کنند این را نشان می دهند چطور بوکس لندن یا اینچئون را نشان دادند و مردم هم خوشحال شدند؟ این اگر حرام است یا خلاف است همه جا حرام است. در حقیقت اینها پول می خواهند!
*یعنی برای پخش باید پول بدهید؟
بالاخره مملکت ما اینجوری است که دم یکی را باید ببینیم. مگر خلاف می گویم؟
*البته شبکه ورزش علنا از فدراسیون ها پول می گیرد.
ما هم پول نداریم.
*برای خیلی ها سخت است که باور کنند فدراسیون آقای ناطق پول ندارد؟
آقای ناطق نمی تواند پول تولید کند؛ آقای ناطق می تواند کار کند از مغزش استفاده کند. من هنرم این است که تا به حال دیناری نگرفته ام. الان اعلام کرده اند که سرپرست ها و روسای فدراسیون ها 4میلیون می توانند بگیرند گهگاهی هم می توانند یک میلیون به خودشان پاداش بدهند من نه تنها نگرفته ام و نمی گیرم تازه آنجا را هم درست کرده ام از دوستانم کمک گرفته ام یک چیزی هم گذاشته ام نه این که یک چیزی بگیرم چون این عشقم بوکس است.
*خب اسپانسر بگیرید تا بتوانید پخش تلویزیونی هم بخرید؟
حالا ما داریم کارهای دیگری می کنیم آقای کریم صفایی تشکیلاتی مثل شبکه اینترنتی درست کرده اند و می خواهند بعضی چیزها را پخش کنند شاید بتوانیم مسابقات لرستان را از این طریق پخش کنیم.
*گرداندن این فدراسیون به طوری که بتواند تولید ورزشکار کند و موثر هم باشد برای به روز شدن و قدرت شدن در آسیا، همانطور که آقای افشارزاده همیشه می گفت بوکس باید 5مدال طلای آسیایی برای ما بیاورد.....
اگر هر طلا را یک میلیارد بدهند ما می گیریم. 5میلیارد بودجه به ما بدهند ما می توانیم. مثلا من دستکش باید بخرم جفتی 250 هزارتومان آن وقت با 700میلیون بودجه می شود؟ باور کنید راحت نیست گرداندن این فدراسیون و کاری که ما انجام می دهیم. از ابتدای سال تا به حال 700 میلیون به ما داده اند و الان نامه آورده اند حدود سیصد و خرده ای از این پول را باید بابت اجاره ورزشگاهها به خودشان برگردانیم چه می شود کرد؟ من برای هر مسابقه ای باید دو رینگ بسازم و برای ساخت هر رینگ باید 25 الی 30میلیون تومان پول بدهم الان می خواهیم در لرستان مسابقات بگذاریم آنها رینگ را می سازند ولی من 75میلیون باید پول بدهم آن وقت با این 700 میلیون می شود؟ من این کار را زمین بگذارم زمین خورده مگر این که شخصی بیاید که بلد باشد یا قوم و خویش کسی باشد که پول بدهند.
*شما که می گویید قوم و خویش کسی باشد عجیب است اسم ناطق نوری مگر کم است؟
من اسمم سیاسی است، قوی هم هست، همه هم احترام می گذارند اما پول نمی دهند می دانید چرا؟ می گویند آقای ناطق نوری می گوید ما از فلانی پول گرفتیم کم دادند.
*بوکس بانوان قرار شد راه بیفتد؟
بگذارید ما راه رفتن خودمان را خوب یاد بگیریم بعد!
*قبلا برای این امر خیلی مشتاق بودید؟
بله ولی اول باید این تثبیت شود بعدا ما مکان برای آنها داشته باشیم مربی هم داریم.
*اکثر رشته های مشابه شما مثل کیک بوکسینگ بخش بانوان هم فعال هستند و به مسابقات هم می روند؟
همین که ما این را راه بیندازیم جیغ و فریاد می کنند به آقای خامنه ای هم می گویند آقای ناطق بوکس زنها را راه انداخته که می زنند همدیگر را له می کنند. انشالله کمی برویم جلوتر و من کار را ول کنم کس دیگری را جای خودمان بگذاریم بلکه آنها بتوانند راه بیندازند
*دلتان می آید بوکس را زمین بگذارید؟
چه کنم وقتی خسته ام می کنند.
*منتقدانتان خیلی تلاش کردند که این دوره هم شما نیایید؟
مردم من را می خواستند همانطور که خیلی ها هم نمی خواستند و کلی هم بامبول دراوردند که این بازنشسته است و نمی تواند من هم آمدم تا روی همین ها را کم کنم؛ حتی برادرم هم گفت نرو اما من آمدم! وزیر ورزش به من گفت: نماینده شهر ما که رقیب من هم بود گفته اقای ناطق را تایید نکنید! گفتم من از شما تایید نخواستم امتیاز شما در قانون 16هزار است من هم 16 هزار هستم شما 16هزار یک ساله هستید من 16هزار 27سال خدمت به کشور هستم.
*این 16هزار چیست؟
جایگاه مقامات کشوری طبق قانون خدمات کشوری. بنابراین هیچ مجوز و تاییدی نمی خواهم.
*رشته شما که پزشکی نیست ولی از قدیم کارمند وزارت بهداشت بودید؟
بله 18سال کارمند بودم و 27سال نماینده.
*جمعش از سالهای انقلاب بیشتر می شود؟
این را به خاطر داشته باشید که من فرزند این انقلاب هستم؛ در بحبوحه انقلاب رییس ستاد هماهنگی انجمنهای اسلامی وزارت بهداشت بودم؛ من وقتی امام تهران بود شبها در اتاق ایشان بودم؛ ما بعد از نواب جز اولین گروه موتلفه بودیم؛ من مصدوم 15خرداد 1342 بودم و سی تیر 1331 میدان بهارستان بچه هایی که تیر خورده بودند را با درشکه می بردیم بیمارستان بازرگانان 14-15ساله بودم. آن موقع هم بوکس کار می کردم.
*با توجه به شرایطی که بارها صحبت هم شده در رابطه با برنامه تهران برای تغییر و تحول و رشد و توسعه چه نسخه ای پیچیده‌اید؟
تهران دست مدیر کل است یک جلسه ای هم گذاشتند عده ای هم کاندید شدند که البته در قد و قواره تهران نبودند و بالاخره آقای ظفرقندی باز هم رای آوردند. به نظر من هم خوب است فقط لازم است که یک مدیر اجرایی داشته باشد که هم به بوکس وارد باشد و هم فعال باشد الان آنجا آن طور که باید فعال نیست. با خود آقای نژاد فلاح قرار گذاشته بودیم صحبت کنند یک دبیر خوب وارد به بوکس بگذارند تا آنجا را متحول کنند متاسفانه هنوز این کار انجام نشده است.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فلوس از قم A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    67 0
    تو کشور ما گذشت زمان یک سری چیزهای حرام ،حلال میشود مثل شطرنج یا تماشای بوکس...... .دلیلشو نمیدانم یکی کمکم کنه.تو رو خدا یه لیستی از چیزایی که قرار بعدا حلال بشود بدهید.که ما هم تا زنده ایم حالشو ببریم .تشکر از مسئول ذیربط
  • مجيد ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    33 1
    مايلي كهن دارد خودش را درست ميكند لطفا بار جوگيرش نكنيد
  • بی نام A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    39 2
    هنوز این سرکاره؟ ماشالله تازه میگه تصویرمو ضرغامی نشون نمیداد نشون نداده ۳۵ ساله رییس بوکسه
  • عادل A1 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    32 2
    چی میگه مایلی نخود هر اشی شده
  • ناشناس IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    16 29
    اتفاقا ایرانی ها ومسلمانان باید قوی باشند از لحاظ جسمانی و فیزیکی هم نباید مقابل غیر مسلمانان کم بیارند.تسلط بر ورزش های رزمی واهتزاز پرچم ایران در تمام مسابقلت بین المللی باعث افتخار است
    • بی نام IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
      17 1
      بوکس ورزش خوبی هست و قوی هست ولی در کنار اون اخلاق و منش پهلوانی هم باید باشد نه اینکه یه بکسور قوی به مردم زور بگه
    • بی نام IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
      9 1
      بوکس ورزش خوبیه و انسان رو قوی میکنه ولی منش و اخلاق پهلوانی در کنارش باید باشه ، نه اینکه آدم از این قدرت سو ء استفاده کنه
  • ssssss IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    33 2
    مایلی کهن بهتره خودشو و اخلاقشو درست کنه تا فوتبال و بوکس و هرچیزی
  • فرهاد 30 از کرمان IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    21 9
    از سال69 رئیس فدراسیونی درست مثل یزدانی خرم .اما والیبال ما کجا و بوکس ما کجا؟حاجی مایلی درست میگه
  • بی نام IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    13 1
    اقای ناطق نوری شما در خصوص مایلی کهن اشتباه نکن ایشان یک بکسور تمام عیار است البته نه با مشت بلکه با دهان و زبان هر چند خیلی خطا ضربه میزند به همین خاطر دم به ساعت محکوم میشود
  • بی نام IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    16 0
    تازه بعد از 35 سال به اين نتيجه رسيده كه بايد بوكس از الفبا شروع بشه. پس اين 35 سال چه كار كرده؟؟؟؟؟؟؟؟ ناكارامدي و عدم مديريت در سازمانها با بودن چنين مديراني تضمين ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • لرستان A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    24 2
    آقاي ناطق شما خسته نشدي از بوكس
  • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    14 2
    من دبیرستان بودم این آقا رئیس فدراسیون بوکس بود. الان هم که 23 ساله کارمندم هنوز این آقا رئیسه