شهرداری منطقه 20 تهران در پاسخ به یکی از گزارشهای سرویس مشکلات مردم، جوابیه ای ارسال کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از آنکه مشکلات یکی از محلات شهر ری در سرویس مشکلات مردم منعکس شد (اینجا) شهرداری ری، جوابیه ای به دفتر خبرگزاری ارسال کرد که در آن، اقدامات انجام شده در راستای حل این مشکلات توضیح داده شده است.
این جوابیه را عینا در پی می خوانید:


جوابیه شهرداری شهر ری
مدیرمسئول محترم خبرگزاری خبرآنلاین
سلام علیکم
احتراما پیرو گزارش منتشر شده در خبرگزاری خبرآنلاین، سرویس جامعه بخش مشکلات مردم،روز جمعه 9 بهمن، جوابیه مطرح شده از سوی ناحیه 5 شهرداری منطقه 20 بدین شرح است. خواهشمند است نسبت به درج جوابیه در سرویس مذکور دستور اقدام صادر فرمایید:
1- با توجه به رویکرد شهرداری تهران از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی و فرهنگی، مدیریت شهری طبق رویکرد اجتماعی در حد امکان در سالهای اخیر اقدام به توسعه اماکن ورزشی نموده است و شهروندان محله استخر به زمین چمن مصنوعی، زمین اسکیت، دو مورد زمین فوتبال آسفالته و مجموعه ورزشی استخر و سونای سوریان مجهز نموده و همچنین در فاصله کمتر از 500 متر نیز می توانند از مجموعه ورزشی سلمان فارسی استفاده کنند و در راستای توسعه مراکز درمانی نیز با متولی امر تعامل لازم برقرار شده تا مشکلات شهروندان به متولیان امر منتقل شود.
2- اخیرا با تعامل و همکاری نیروهای انتظامی، طرح جهادی پاکسازی محوطه های عمومی و بوستانها اعم از بوستان رازی نیز آغاز شده است.
3- طبق دستور شهردار محترم منطقه تخصیص اعتبار به سراهای محله در حال پیگیری و جریان است و طی ماههای آینده محقق خواهد شد.
4- تعطیلی بازار روز کریمی شیرازی به علت مجاورت با فروشگاه شهروند، استقبال کم شهروندان و عدم تمایل پیمانکار به ادامه کار از سوی سازمان میادن میوه و تره بار انجام شده و با هماهنگی مسئولین وقت در اختیار موسسه فرهنگی گذاشته شده بود که در حال حاضر روند تخلیه این مکان و واگذاری به سازمان میادین میوه و تره بار از سوی مدیریت شهری در جریان است.
5- تملک 3 ملک معارض طرح بازگشایی خیابان کریم شیرازی و اتصال خیابان به خیابان شهید بیات در حال بررسی و جریان است و در صورت رفع مشکل نقدینگی عملیاتی می شود.
6- طبق بازدیدهای میدانی کارشناسان روشنایی خیابان بیات (24 متری) به جز چند مورد مشکلی نداشته که برای رفع آن و اضافه شدن پایه چراغ های بیشتر با اداره برق منطقه ای ری به شماره نامه 52779 مکاتبه شده است.
7- محله استخر در ناحیه5 منطقه 20 واقع شده که این ناحیه دارای 2 پایگاه مدیریت بحران است. علاوه بر این، کانکس امداد و نجات مجهز به تمامی تجهیزات امدادی در جنب فروشگاه شهروند نیز نصب شده است تا در زمان اضطراری مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.


مدیر روابط عمومی


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    0 0
    طرح جهادی؟؟؟دقیقا منظورشون از جهاد در این جوابیه چیه؟جهاد رو جایگزین کلمه ضربت کردن؟