ساکنان شهرکهای مسکن مهر از دولت می خواهند تا تکلیف خدمات این شهرکها مانند محوطه سازی، آسفالت، فاضلاب و آسانسور مجتمع ها را مشخص کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افزایش انفجاری ساخت و ساز انبوه در کشور در دوره دولت سابق که به طرح مسکن مهر موسوم بود، باعث مشکلات زیادی برای خریداران و ساکنان این خانه ها شده. اکنون پس از گذشت دوره دولت سابق، هنوز مشکلات این شهرکها باقی مانده و مردم برای حل این مشکلات دست به دامان مسئولان دولتی شده اند.

دیروز هم تعدادی از خریداران مسکن مهر شهرک آبشناسان واقع در جنوب تهران برای آگاه سازی فرماندار شهرستان رباط کریم در مقابل مسجد این شهرک جمع شدند تا صدای اعتراض خود را برای حل مشکلات خدمات این شهرک مانند محوطه سازی، آسفالت، فاضلاب و آسانسور مجتمع های مسکونی به گوش مسئولان برسانند.
افراد شرکت کننده در این تجمع با بیان اینکه حدود سه سال کلید مسکن مهر آبشناسان را تحویل گرفته‌ایم ولی هنوز محوطه سازی، آسفالت و نصب آسانسور ها انجام نشده است. خواستار کمک و پاسخگویی مسئولان شهرستانی و استانی شدند.

تجمع کنندگان با اشاره به اینکه با وجود نبود برخی امکانات در این خانه‌ها اسکان یافتیم اعلام کردند: این در حالی است که پول تمام این اقدامات را همان ابتدا پرداخت کرده ایم.
به نظر می رسد مشکلات شهرکهای متعدد مسکن مهر در نقاط مختلف کشور یکسان است و دولت باید جوابگوی مشکلاتی باشد که از دوره قبل، به میراث برده است.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    2 0
    با سلام وتبریک ایام الله بهمن چرادولت برای کارهای زیر بنایی اسفالت برق انشعابات آب فاضلاب وغیره هیچکاری نمی کند هر کاری هم تا بحال انجام شده از دولت گذشته است مسکن مهر پروژه ملی است متعلق به مردم ایران است برای مردم ستمدیده است برای پا برهنه هاست سخنان امام بزرگوار را به یاد اورید تذکرات رهبر بزرگوار را به یاد اورید وکار ی کنید
  • بی نام IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    1 1
    کدام دولت؟ دولت احمدی نژاد که ایده مسکن مهر را بدون کار کارشناسی اجرا کرد یا دولت روحانی که اصولاً مسکن مهر را قبول ندارد؟