کارلوس کروش در بازگشت از سوئد و برای رسیدن به تصمیم نهایی برای ادامه فعالیت یا جدایی باید پای مذاکره با اصفهانی های فدراسیون فوتبال بنشیند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ کارلوس کروش این بار کار دشواری در رایزنی هایش با طرف ایرانی دارد که این بار او برای ماندن یا تصمیم به فسخ قرارداد وعده داده شده از سوی علی کفاشیان باید به جلسه هیات رئیسه فدراسیون برود. جایی که این بار یک مدیر عالیرتبه دولتی در مقام نایب رئیس در نشست حضور خواهد داشت. محمود اسلامیان که دوستی نزدیکی با مهدی تاج دارد و در نبود علی کفاشیان که به سفر ژاپن رفته است خیلی به موقع سر کارش حاضر شده تا نشان دهد به عکس گمانه زنی های پیشین ،او خیلی بر تصمیمش برای حضور در فوتبال مصمم است. اسلامیان در شرایطی که کارلوس کروش در روز رفتنش از تهران با ژست خداحافظی رفت و آخرین تمرین تیمش در استکهلم هم شبیه به شام آخر بود ، خیلی حرفه ای و با مدیریت اصفهانی ماجرا را پیش می برد. از یک سو سازمان لیگ در جلسه ای با ریاست مهدی تاج برنامه پیشنهادی کارلوس را که یک ماه قبل به فدراسیون داده شده بود ، بررسی می کند. برنامه موسوم به«مسیر2018» که در آن اردوهای مختلفی دیده شده است. البته کارلوس می گوید دیگر او مجری اجرای این برنامه نیست چون با شرایطی که در فدراسیون برایش به وجود آمده ، ایران نمی ماند. ولی حالا اسلامیان برگ جدید فدراسیونی ها در مذاکرات با اوست. مدیری که نه پیوند با وزارتش خیلی قوی است و نه مثل دیگر مدیران فدراسیون فوتبال کار بدون مطالعه انجام می دهد. اسلامیان که سال ها سابقه مدیریت اجرایی موفق داشته خیلی زیرکانه می گوید کروش باید بماند اما 4 شرطی را که سالهاست او بر سر انجام ندادنش دعوا دارد را به عنوان پیش شرط مذاکرات جدید اعلام می کند و نام بسته پیشنهادی اش را بسته برد- برد می گذارد. اینکه کارلوس دستیار ایرانی بیاورد ، کلاس مربیگری برای مربیان وطنی بگذارد ، در برخورد با مربیان دیگر تیم های ملی سعه صدر به خرج بدهد و در نهایت اینکه سعی کند زیاد قهر نکند!

خواسته هایی که تقریبا خواسته های علی کفاشیان هم هست اما کارلوس به دو تای شان رضایت نمی دهد و دوتای دیگر هم از ایرادهایی است که او همیشه می گیرد. او به هیچ وجه نمی پذیرد که مشکل دستیار ایرانی از کادر تیم ملی باشد و می گوید صالح و کریمی برخلاف خواسته این مربی از تیم جدا شدند. همچنین درباره کلاس های مربیگری می گوید هیچ گاه از او استفاده نکرده اند و حتی برای کلاس های دانش افزایی که رفته ،مربیان ایرانی استقبال نکرده اند. درباره رفتارش هم اعتقاد داردچون کارش را حرفه ای انجام می دهد انتظار رفتار حرفه ای از سوی طرف مقابل دارد.

باید دید تاکتیک مدیریت اصفهانی اسلامیان می تواند این بار کارساز بیفتد و دو طرف به توافق برسند یا کار کروش و تیم ملی بعد از بازی با سوئد به پایان می رسد. 

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    16 0
    خوب شد که مذاکرات هسته ای اگر واسه ما آب ونون نداشت واسه بعضی به اصطلاح مدیران جنبه آموزشی داشت که از اصطلاحات آن استفاده کنن مثل بسته پیشنهادی ومذاکرات برد برد و....میگم چطوره یه بند بزارید که کیروش حق استفاده از چندتا سانترفیوژ داره یا توی یه دوره چندساله راستی آزمایی انجام میشه واینکه قرارداد کیروش را به فیفا ببریم و دراونجا ثبت کنیم ها چطوره؟؟؟؟؟؟؟