۰ نفر
۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳

شمس لنگرودی نیز با پیوستن به جریان «سین هشتم؛ سرپناه» از ایجاد سرپناه برای بی خانمان های تهران حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این شاعر با اهدای دست نوشته یکی از کتابهایش، در این حرکت خودجوش شرکت می کند.

او درباره حضورش در این برنامه توضیح داد: «حتی در نظامهای ایده آل که مناسبات روشن اقتصادی و سیاسی دارند، دولتها مسئول برنامه های کلان کشور هستند و بسیاری از امور انسان دوستانه توسط افراد یا سازمان هایی انجام می گیرد که دوستدار بهتر شدن زندگی آدمها هستند چراکه انسان ها همه از توان و سرشت ایده آلی برخوردار نیستند که توانایی رفع نیازهایشان را داشته باشند.»

او افزود: «از جمله افراد و نهادهایی که به گونه ای مسئولیت پیشبرد امور خیریه را دارند، هنرمندان هستند . من به سهم خود و در حد توان خود تمام تلاشم را برای بهبود زندگی نیازمندان از جمله بی خانمان ها به کار خواهم بست و دست نوشته یکی از کتابهایم را برای حمایت از حرکت «سین هشتم؛ سرپناه» اختصاص خواهم داد.»

«سین هشتم؛ سرپناه» جریانی است که از سوی هنرمندان برای حمایت از ایجاد سرپناه برای بی خانمان های تهران راه اندازی شده است. هنرمندان شرکت کننده در این جریان، بخشی از جوایز یا آثار هنری خود را در یک حراجی که بهار امسال برگزار می شود، به حراج می گذارند. تمام این آثار به طور یک جا توسط حامیان مالی برنامه خریداری می شود و عواید فروش آن برای ایجاد سرپناه برای بی خانمان های تهران اختصاص پیدا می کند.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =