تسنیم نوشت:بیرانوند گفت که قرارداد دو ساله‌اش با این باشگاه به منزله این است که دو سال خانه‌ای را اجاره کرده که صاحب اصلی آن احمدرضا عابدزاده است.

علیرضا بیرانوند که امروز (پنج‌شنبه) قراردادش را با پرسپولیس در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کرد، در این خصوص که چرا دیر اقدام به این کار کرد، گفت: خیلی هم طولانی نشد و فقط 2، 3 روز دیرتر از سایر بازیکنان برای ثبت قرارداد آمدم که آن هم به دلیل مشکلات خانوادگی و با اجازه‌ای که از برانکو و طاهری گرفتم بود. باید به خاطر این تأخیر از هواداران پرسپولیس هم عذرخواهی کنم. ما از ساعت 8 صبح در تست پزشکی بودیم و به همین دلیل اکنون برای ثبت قرارداد آمدم و امیدوارم بتوانیم با یک سال خوب و پر برکت و با قهرمانی هواداران‌مان را شاد کنیم.

وی درباره اینکه شرایط در پرسپولیس متفاوت از سایر تیم‌هاست و با اشاره به قرارداد دو ساله‌اش با سرخپوشان، اظهار داشت: من برای خودم یک خانه را به مدت دو سال اجاره کرده‌ام که صاحب آن فردی به نام احمدرضا عابدزاده بوده است. فکر می‌کنم باید به خوبی از این خانه محافظت کرد، چون صاحب بزرگی به نام احمدرضا عابدزاده داشته که واقعاً عقاب آسیا بوده است. امیدوارم بتوانم به خوبی از این خانه محافظت کرده و این خانه را نو کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص رقابت با الکساندر لوبانف که دروازه‌بان اصلی تیم ملی ازبکستان است، خاطرنشان کرد: لوبانوف انسان بسیار خوبی است و فکر نمی‌کردم به این اندازه بامعرفت باشد. او یکی از آن کسانی است که شاید در بازی ایران و ازبکستان مقابل موفقیت تیم ملی را هم بگیرد. بالاخره این دروازه‌بان خارجی هم به ایران آمده و می‌خواهد بازی کند تا تیم ملی‌اش را از دست ندهد و من هم تمام تلاشم را می‌کنم. من هم به پرسپولیس آمده‌ام تا بتوانم به ترکیب اصلی تیم ملی برسم و در مقدماتی جام جهانی و جام جهانی روسیه و 10 سال آینده دروازه‌بان اصلی تیم ملی شوم.

بیرانوند درباره شرایط پرسپولیس با اضافه شدن بازیکنان جدید گفت: شرایط پرسپولیس واقعاً خیلی خوب است و ما تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. بازیکنان خوبی از سوی مدیریت باشگاه و برانکو جذب شده‌اند. ما تمرینات خوبی انجام می‌دهیم که هر روز متفاوت است و تمرین تکراری نداریم. برانکو یک مربی حرفه‌ای است که ایده دارد و معتقد است ما باید برای هر سه جام جام بجنگیم. بازیکنانی هم که این فصل پرسپولیس گرفته است، همه جزو بهترین بازیکنان فصل گذشته تیم‌شان بودند و تیم خوبی داریم که امیدوارم هواداران نگران چیزی نباشند. هواداران از رفتن مهدی طارمی و رامین رضاییان ناراحت نباشند و من به آنها قول می‌دهم که یک تیم خیلی خوب در فصل پیش‌رو داریم که برای قهرمانی بسته شده است. ما برای قهرمانی تلاش کرده و با فکر به سمت قهرمانی خواهیم رفت.

دروازه‌بان فصل گذشته تیم نفت تهران درباره مشخص شدن تکلیف این تیم عنوان کرد: خیلی خوشحالم که تکلیف نفت مشخص شد و برای ماندن این تیم در تهران باید نماز شکر خواند. بازیکنان خوب دو سه سال اخیر پرسپولیس و استقلال بیشتر بازیکنان نفت بودند. در تیم ملی جوانان، امید و بزرگسالان هم 4 بازیکن داشتیم و نفت تیمی بود که از پایه‌ها برای بزرگسالان بازیکن می‌سازد. با شهریاری، سرپرست باشگاه هم تماس گرفتم و به او تبریک گفتم و امیدوارم که نفت مانند سال‌های گذشته دوباره یک مدعی باشد و برای حضور در آسیا بجنگد. امروز هم بازیکنان زحمتکش نفت مانند علی عزتی، آرش رضاوند، وحید شیخ‌ویسی و آل‌نعمه که دو سال در نفت بود و دوباره به این تیم برگشته است، قراردادشان را با نفت ثبت کردند و خیلی برای آنها خوشحال هستم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =