تسنیم نوشت:رئیس مجلس استفاده از همه ظرفیتهای کشور را لازمه‌ اقتصادی مقاومتی دانست و گفت: توسعه تنوع محصولات ملی با استفاده از همه ظرفیتهای علمی کشور از اولویتهاست.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، گفت: سایپا به عنوان اولین بنگاه اقتصادی کشور با استفاده از "قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده (104) قانون مالیاتهای مستقیم"، توانسته ساختار داراییهای بنگاه خود را اصلاح کند.

وی همچنین با تأکید بر رویکردهای اجرایی در گروه سایپا را که اثرات مهمی در 9 ماه گذشته در این گروه خودروسازی داشته را موجب رشد تولید در کشور دانست و افزود: سایر بنگاههای اقتصادی کشور را نیز باید به استفاده از ظرفیتهایی که این قانون در اختیار آنها قرار می‌دهد، ترغیب کرد.

لاریجانی استفاده از همه ظرفیتهای کشور، به‌خصوص توان و دانش موجود در کشور را از لازمه‌های اقتصادی مقاومتی دانست و تصریح کرد: توسعه تنوع محصولات ملی با استفاده از همه ظرفیتهای علمی کشور از اولویتهاست.

وی اقدامات سایپا را در استفاده از همه ظرفیتهای علمی کشور مناسب دانست و گفت: استفاده حداکثری از سرمایه‌گذاریها در کشور از طریق جذب دانش، تکنولوژی نوین و توسعه محصولات بسیار مورد اهمیت است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =