یک دانشجوی سعودی اهل قطیف که با در دست گرفتن پرچم ایران در جمع دانشجویان خارجی در آمریکا حاضر شده بود، در عربستان جنجال به پا کرده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از وب سایت عربی 21 این دانشجوی عربستانی، اهل قطیف و شیعه است و اکنون به خاطر این کار مورد حملات شدید سعودی ها در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

وب سایت عربی 21 نام این دانشجوی سعودی شیعه را ابراهیم القمبر معرفی کرده و ادعا کرده است که سعودی ها او را با عنوان خائن به وطن در شبکه های اجتماعی هدف قرار داده اند.

فعالان سعودی در شبکه های اجتماعی ادعا کرده اند او با هزینه دولت سعودی برای تحصیل به آمریکا رفته و حق ندارد پرجم کشوری را در دست بگیرد که اکنون دشمن درجه یک عربستان به حساب می آید.

یک دانشجوی سعودی، که به هزینه دولت عربستان برای تحصیل به آمریکا رفته بود، در جمع دانشجویان خارجی پرچم ایران را در دست گرفت که این اقدام خشم هزاران فعال سعودی را برانگیخت و اقدام این دانشجو را ایستادن در کنار «دشمن» در شرایط کنونی دانستند.

کاربران شبکه های اجتماعی در عربستان ، صراحتا این اقدام او را به معنای خیانت به کشور و ایستادن در صف کشوری دانستند است که عربستان با آن مبارزه می‌کند.

این اقدامات در حالی است که عفو بین الملل در چند روز گذشته نگرانی خود را از اعدام احتمالی ده ها تن از فعالان سیاسی عربستان از جمله برخی از شیعیان اهالی قطیف به بهانه مبارزه با تروریسم اعلام کرده است.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483428

برچسب‌ها

اخبار ویژه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    به نظر من هیچکس بی دلیل کاری رو انجام نمیده و این ادم هم میدونه و ازش خواسته اند که این کار رو بکنه برای برهم زدن معادلات بر ضد شیعیان عربستان و این کار خود عربستانیهاست .
  • علی A1 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    دمش گرم... ای ولا...
  • غضنفر IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    مشکوک میزنی عمو.
  • با نام A1 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    المشکوک
  • بی نام A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    94 11
    شریک هم داشته کسی که پرچم را از سمت چپ گرفته ولی در تصویر هم داشته