چهارمین اجلاس جهانی مدیریت با حضور برجسته‌ترین مدیران جهان و جمعی از مدیران برتر استان البرز با همت شرکت بازار پژوهان مبتکر تهران در روز چهارشنبه بیست و ششم آذر با محوریت ارتقای سطح دانش مدیران کشور، آشنایی با متدهای روز مدیریتی دنیا و آموزش انگیزشی در بخش‌های مختلف صنعت در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد.

مریم پورابراهیم خبرآنلاین-البرز: مارک کولبرن برنده مدال طلای رشته دوچرخه سواری پارالمپیک لندن و مشاور یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تجاری دنیا اولین سخنران این اجلاس بود.
وی در سخنان خود با توصیف سرگذشت زندگی‌اش امید داشتن به آینده، دوری از ناامیدی، انتخاب هدف اصلی‌، و تقویت نکات مثبت را از رازهای موفقیت در مدیریت برشمرد.
در ادامه رضا نیسانی تنها شاگرد ایرانی پروفسور دمینگ و متخصص و مدیر پروژه ساخت در شرکت هواپیمایی مک دانالد داگلاس آمریکا با توجه به تجربیات خود به موضوع مشکلات مدیریتی و احترام به مصرف‌کننده پرداخت و گفت: موفقیت به سه اصل سیستم‌، کیفیت و مردم بستگی دارد و شرکت‌ها باید با برنامه‌ریزی صحیح در بخش مدیریتی با بالا بردن کیفیت محصولات خود رضایت مردم را جلب کنند که نظر سنجی از مردم و انتقاد پذیر بودن در این رابطه امری مهم تلقی می‌شود.
پس از سخنان نیسانی، مایکل جکسون که دارای 25 سال تجربه در عالی‌ترین سطوح تبلیغات و بازاریابی جهان است به موضوع تغییر نگرش در مدیریتی پرداخت و گفت: نباید دامنه دید مدیریتی را محدود کرد بلکه باید با تعیین اهداف و کارهای اصلی بیشترین انرژی و تمرکز خود را بر روی این اهداف گذاشت.
جکسون در ادامه با اشاره به جمله‌ای از نلسون ماندلا با مضمون » سفر آسان‌تر می‌شود زمانی که شما کوله بار گذشته‌ات را با خود حمل نکنی « افزود: هیچ گاه نباید در گذشته زندکی کرد و بلکه باید با برنامه‌ریزی دقیق و تمام توان در راستای اهداف خود به سوی آینده گام برداشت.
آخرین سخنران این مراسم حامد کمیلی بازیگر مطرح تئاتر و سینما بود که در زمینه کنترل خشم و رفتار، تقویت تمرکز بر روی اهداف، قدم برداشتن در مسیری فراتر از محدودیت‌ها ساختگی توسط ذهن و شکستن این حریم ها برای رسیدن به اهداف والا سخن گفت.
همچنین در این مراسم از موفق‌ترین برندهای تجاری استان البرز مانند پرشین گستر گهر، فرش آریانا، دفتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی یاس کبود، خبرآنلاین و خبر ورزشی با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =