درست یک روز پس از آنکه قالیباف شهردار تهران در مصاحبه ای اعلام کرد شهرداری بازگشایی خیابان 17 شهریور را در دستور کار ندارد، شهردار منطقه 14 گفت ساماندهی این خیابان را در دستور کار قرار داده.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فشار اعضای شورای شهر تهران برای بازگشایی خیابان 17 شهریور در شرق پایتخت، حد فاصل میدان امام حسین تا میدان شهدا، بی نتیجه مانده است. قالیباف شهردار تهران اصرار دارد این خیابان همچنان پیاده راه بماند و مردم و کسبه می گویند پیاده راه سازی، خیری برای آنها نداشته و شر مطلق شده است.
با این وجود شهرداری منطقه 14 اعلام کرده خیابان 17 شهریور ساماندهی شده است. فرهود حمیدی شهردار این منطقه از اجرای طرح ساماندهی خیابان هفده شهریور خبرداد.
حمیدی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و به ویژه عابران پیاده گفت: با هدف تردد آسانترشهروندان، برقرای نظم ترافیکی و بصری به صورت ضربتی، طرح ساماندهی خیابان هفده شهریور در دستور کار قرار گرفت و به مرحله اجرا درآمد.
او با بیان اینکه برای اجرای این طرح با شهرداری منطقه12 همکاری های لازم انجام گرفته است، گفت: با توجه به وجود اصنافی که حد فاصل خیابان سعیدی تا میدان شهدا وسایل نقلیه موتوری می فروشند و با قرار دادن موتور در معابر و حاشیه خیابان، گره های ترافیکی را بوجود می آورند طرح ساماندهی خیابان، رفع سد معبر و برخورد با اصناف متخلف به صورت دوره ای استمرار خواهد شد.
شهردار منطقه 14 از اجرای طرح رفع سد معبر در تمام نقاط منطقه خبر داد و گفت: هماهنگی های لازم برای اجرای این طرح صورت گرفته و برخورد با افرادی که ایجاد سد معبر کنند و موجبات نارضایتی شهروندان را سبب شوند، ادامه دارد.
اینطور که پیداست شهرداری تهران، نارضایتی شهروندان از پیاده راه سازی و تجمع معتادان و قلیان خانه ها در این گذر را به معنی نارضایتی آنها از موتورفروش ها فرض کرده و قصد برخورد بیشتر با کسبه این محل، به جای بازگشایی مسیر سواره رو را دارد.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    1 1
    اتفاقا اهالی محل دارند نفس راحتی می کشند،نمی دونید اون موقع که این خیابان باز بود این نمایشگاه دار ها چه بلایی سر اهالی اورده بودند،الودگی صوتی و تنفسی ایجاد کرده بودند،پیاده رو را مسدود کرده بودند در خیابان هم حق پارک نداشتی چون محل کسب اقایان بود
  • بی نام IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    2 0
    این نمایشگاه دار ها فقط مزاحم مردم و نوامیس ان ها شده بودند،محل تجمع ارازل اوباش و معتاد ها هستند،از شهرداری می خوایم که ان ها را از این خیابان بیرون کنند تازه الودگی هوا وئ الودگی صوتی هم تولید می کنند
  • كسبه ميدان امام حسين ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    1 1
    قديما ميگفتن ما ميگيم شاه نميخايم نخست وزير عوض ميشه!!!!! بابا چرا نميفهميد راهو باز كنيد چه ربطي به موتور فورشا داره كه به اونا گير ميديد!!!! به اقاي قاليباف بگيد فقط يك بار با زنو بچه اش بياد امام حسين اونوقت همه چيزو ميبينهو ميفهمه
  • بی نام A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    0 1
    والا ما که نداریم راضی هستیم .
  • علی A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    2 1
    حقیقتش پیاده راه کردن این خیابان مشکلات جدی ای برای اهالی این منطقه و حتا محله های همجوار مثل بزرگراه محلاتی و سرآسیاب و محله های میدان شکوفه ایجاد کرده. همه ما اهالی این محله ها سالهاست با عوارض این اقدام غیرکارشناسی درگیریم و شهرداری هیچگاه حاضر نشد حرف ما را بشنود. شورای شهر هم هیچ اقدام عملی و اثربخشی نکرد. شما در خبرآنلاین میتوانید این قضیه را بیشتر پیگیری کنید؟