آموزش و پرورش مخالفتی با بازنشستگی معلمان با سابقه 25 سال خدمت ندارد اما سازمان بازنشستگی به دلیل محدودیت در پرداختها مخالفت می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی کاربران فرهنگی کامنت گذاشتند که چرا بازنشستگی خانمهای معلم با 25 سال سابقه مجوز بازنشستگی اعمال نشده است و در هفته معلم خواستار رسیدگی به این موضوع بودند. در همین باره علی اصغر فانی پاسخ داد: در سال 93 این کار انجام شد و با برخی از موارد موافقت شد و برای سازمان بازنشستگی فهرستی ارسال شد که با وجود مقاومت، تصویب شد.
او توضیح داد: اگر الان مشکلی باشد، مشکل از آموزش و پرورش نیست از سازمان بازنشستگی کل کشور است که در وزارت کار، است چون به دلیل محدودیتهای پرداخت، ممکن است مخالفتهایی شود.
45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • كارمند A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    2 0
    باسلام از رياست محترم چمهور تقاضا داريم بانوان با 25 سال سابقه خدمت بدون شرط سني بازنشسته شوند چون خانمها از 25 سال بيشتر ديگر قادر به ادامه كار نيستند و بدليل مسئوليتهاي ديگر زندگي از جمله تربيت فرزندان ،‌همسرداري و خانه داري و همچنين بارداري هايي كه داشته اند ديگر توان كاركردن در اين سنوات را ندارند لطفا با نگاه عدالت و انسانيت به اين موضوع نگاه كنيد نه نگاه منافع سازمان تامين اجتماعي كه ديگران خوردند و بردند و ما بايد آن را جبران كنيم و حقوق هاي آنچناني كه مديران بيمه در فيشهاي آنان مشاهده مي شود.
  • بي نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    4 2
    لطفا تقاضا داريم خامها را با 25 سال سابقه بدون شرط سني بازنشسته نماييد.
    • زهرا IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
      1 0
      به ازای هر فرزند یکسال به سنوات زنان شاغل ضافه شود این طرح یک تشویق عملی برای رشد جمعیت ویک قدردانی از زحمات مادران شاغل است