تسنیم نوشت:دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری تاکید کرد: مسئله روز قدس که امام خمینی آن را نامگذاری کرده‌اند مسئله اول جهان اسلام است.

سردار سرلشکر پاسدار رحیم صفوی صبح امروز در جمع بسیجیان سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه با شهادت مدافعان حریم در دفاع از حرم حصرت زینب (س) اکنون صدها نفر تهییج شدند که به سوریه بروند، اظهار داشت: در حالی‌که این اندازه برای حضور در سوریه نیاز نیست.

وی افزود: ثمره این شهادت‌ها آزادی قدس خواهد شد و امیدواریم مسیر ایران، عراق، فلسطین، سوریه و لبنان به برکت خون شهدا آزاد شود.

صفوی با تاکید بر اینکه موج درخواست برای حضور در سوریه به گفته فرمانده سپاه کربلا مازندران افزایش یافته شده است, خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان، شهدای روحانی و شهیدان پاسدار حضور همه را در این راه جهاد و جبهه مقاومت نشان می‌دهد.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی و پیشتازی مازندران در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: با درخواست فرمانده سپاه مبنی بر دیدار خانواده‌های شهدا مدافع حرم می‌توان درخواست خانواده شهدای مدافع حرم استان را بری ملاقات با رهبر معظم انقلاب اسلامی تحقق بخشید.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری بیان کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و اربابان رسانه‌ای صهیونیستی جهان حضور کمرنگ مردمی را منتشر می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه شبکه‌های رسانه‌ای در اختیار صهیونیست‌هاست، خاطرنشان کرد: حقیقت عظمت راهپیمایی روز قدس هر روز در کشورها زیاد می‌شود و در انگلیس حدود 2 میلیون مسلمان وجود دارد و حضور تعداد زیاد مسلمانان در فرانسه حمایت از روز جهانی قدس را نشان می‌دهد.

صفوی تاکید کرد: بی‌شک رسانه‌های غربی نمی‌توانند قلوب مسلمانان را نسبت به جنایات صهیونیست‌ها با کتمان در انعکاس این راهپیمایی‌ها مخفی نگه دارند.

وی گفت: جهاد مسلحانه تبدیل به یک حرکت غیر قابل کنترل توسط رژیم غاصب صهیونیست در فلسطین شده ‌و سرنوشت این رژیم جنایتکار جعلی کودک‌کش، سرنوشتی جز نابودی نیست.

صفوی تصریح کرد: در بیش از 30 کشور آفریقایی و در قسمت‌های شرق، مرکز و شمال افریقا و در کشورهایی مانند لیبی, مراکش, نیجریه با 134 میلیون مسلمان و تعداد زیاد شیعیان نشان می‌دهد حرکت‌های انقلابی در آفریقا نیز بروز و ظهور دارد.

وی به وقوع کشتارهای اخیر در نیجریه نیز اشاره کرد و ترور شیخ زگزاکی را دلیلی بر موج استکبارستیزی و گسترده شدن جبهه مقاومت در سرزمین‌های اسلامی دانست.

صفوی همچنین افزود: در اندونزی و دیگر کشورهای شرق آسیا آمادگی بالا در حمایت از مردم فلسطین وجود دارد و روز قدس پیامی است برای اینکه ملت‌ها فلسطین را به عنوان مسئله اول جهان اسلام فراموش نکنند و این مهم‌ترین پیام روز جهانی قدس است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری بیان کرد: آمریکا و ‌‌حاکمان وابسته اسلامی عربی مانع انسجام و اتحاد ملت‌های اسلامی است و ملت‌ها باید پای خود را بر روی این حاکمان وابسته بگذارند و ملت‌های مسلمان باید تکلیف خود را با حاکمان سرسپرده مشخص کنند.

صفوی تصریح کرد: آینده رژیم صهیونیستی در منابع الهی و با نگاه بر عقلانیت نشان می‌دهد راهی جز نابودی این رژیم جعلی وجود ندارد و لازم است ملت‌های اسلامی کاری را بکنند که ملت ایران انجام داد و انقلاب اسلامی اکنون برای کشورهای جهان یک الگو در‌ رهایی از استکبار است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551844

برچسب‌ها