تسنیم نوشت:آیت الله نوری همدانی با تاکید بر لزوم وحدت مسلمانان گفت: اگر مسلمانان وحدت داشته باشند هیچگاه کشوری رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد و کشوری همانند ترکیه در راستای منافع این رژیم کودک‌کش گام برنمی دارد.

آیت الله نوری همدانی شامگاه پنجشنبه در گردهمایی مفسران قرآن کریم که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: علامه طباطبایی عالم دینی بود که در زمینه‌های علم، تقوا، ایمان و عمل در مرتبه بسیار بالایی قرار داشت.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه در احادیث اهل بیت (ع) بیان شده است که علما مرزبانان دین هستند، اظهار داشت: یکی از موضوعات جهاد مرزبانی و حفظ مرزها از دشمن در زمینه‌های اعتقادی و دینی است، اگر در زمینه مرزداری و حفظ مرزها از نفوذ اقدامی انجام نشود دشمن نفوذ می‌کند که در احادیث اهل بیت (ع) هم تاکید شده است که در برابر نفوذ دشمنان اقدام شود.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه خداوند مدیریت جامعی برای مسلمانان قرار داده است، گفت: مسلمانان باید خود را موظف بدانند که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر اهتمام ویژه ای داشته باشند به صورتی که در نهج‌البلاغه این موضوع تاکید شده است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه در ادامه سخنان خود عنوان کرد: نمی‌توان هم به صهیونسیت ها و هم آمریکایی‌ها و هم به قرآن گرایش داشت چون خداوند در وجود انسان دو گرایش قرار نداده است که این مسائل باید برای مسلمانان بیان شود.

وی با تاکید بر لزوم وحدت مسلمانان اظهار داشت: اگر مسلمانان وحدت داشته باشند هیچگاه کشوری، رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد و کشوری همانند ترکیه در راستای منافع این رژیم کودک‌کش گام برنمی دارد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551816

برچسب‌ها