ایسنا نوشت: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: تهران در ۲۲ بهمن هوایی نیمه ابری خواهد داشت، همچنین در ارتفاعات بارش پراکنده که به تدریج از میزان ابرها کاسته خواهد شد را شاهد خواهیم بود.

احد وظیفه گفت: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز سامانه بارشی فعال در شمال شرق کشور موجب بارش پراکنده در بخش هایی از شمال شرق کشور می شود و بتدریج ازکشور خارج می‌شود. 

همچنین امروز و فردا در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. از اواخر وقت امروز و طی روز پنجشنبه به سبب گذر امواج تراز میانی جو از جنوب کشور، برای برخی مناطق جنوب غرب، مرکز، غرب، جنوب و بتدریج برای مناطقی از جنوب شرق و شرق کشور بارش باران و وزش باد وبرای مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، همچنین خلیج فارس طی سه روز آینده و دریای عمان در روز جمعه مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره هوای استان تهران گفت: هوای تهران امروز (چهارشنبه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشترین دمای این روز 6 درجه و کمترین آن منفی یک خواهد بود. همچنین هوای تهران در روز پنج شنبه (22 بهمن ماه) نیمه ابری در ارتفاعات بارش پراکنده بتدریج کاهش ابر پیش بینی می‌شود و بیشترین و کمترین دمای این روز به ترتیب 7 و صفر خواهد بود.

۴۲۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =