همه ساله با شروع فصل نقل و انتقالات، رسانه‌ها نام‌هایی را مطرح می‌کنند که دهان انسان باز می‌ماند. نماد و اسطوره فلان تیم و بهترین بازیکن بهمان تیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، . معمولا اکثر آن‌ها در تیم خود می مانند، اما در طول فصل نقل و انتقالات، همواره خبر رفتن آن‌ها به گوش می‌رسد. در این گزارش 5 بمب نقل و انتقالات این فصل را معرفی می‌کنیم.

5 - داوید دخیا
گلر جوان منچستر یونایتد، از زمستان سال گذشته، زمزمه‌های رفتنش به گوش می‌رسید. دروازه‌بان اسپانیایی، چند وقتی است به عنوان جانشین ایکر کاسیاس هم در تیم ملی و هم در تیم باشگاهی‌اش مطرح می‌شود. او از تمدید قرارداد با شیاطین سرخ سر باز زده وحالا اکنون تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است. اگر منچستر او را نفروشد، باید سال آینده او را به عنوان بازیکن آزاد رها کند. احتمالا آمدن دخیا برای رئال مادرید بین 20 تا 35 میلیون یورو خرج در بر خواهد داشت.


4 - آنخل دی‌ماریا
بازیکن آرژانتینی منچستر یونایتد که فصل گذشته به عنوان گران قیمت ترین خرید تاریخ لیگ برتر راهی این تیم شد، نتوانسته است توقعات را برآورده کند. او فصل آخر خود در رئال مادرید فوق العاده بود، اما این فصل را مدام با مصدومیت و بازی‌های خارج از سطح خودش سر هوادارا یونایتد را به درد آورد. حالا صحبت ها مبنی بر پوستن او به بایرن مونیخ شنیده‌ می‌شود. پیوستن او از یونایتد به جمع باواریایی‌ها، حدود 50 تا 70 میلیون یورو خرج خواهد داشت.


3 - آرتورو ویدال
هافبک جنگنده باشگاه یوونتوس و تیم ملی شیلی، بازیکنی که نقشی اساسی در کسب دوگانه بیانکونری داشت. او به عنوان ستاره اصلی تیم ملی شیلی در کوپا آمه‌ریکا، تیمش را تا رسدن به فینال رقابت‌ها رهبری کرده است. گزارش‌ها می‌گویند کمی سخت و بعید است یوونتوس راضی به فروش این بازیکن شود. از خریداران اصلی او می‌توان به منچستر یونایتد و رئال مادرد نام برد. قیمت این هافبک 28 ساله بین 30 تا 50 میلیون یورو برآورد شده است.


2 - پائول پوگبا
الماس سیاه فوتبال اروپا، مردی که تا ابتدای تابستان فرد اول نقل و انتقالات این فصل بود. جوان 22 ساله فرانسوی، از منچستر راهی یوونتوس شد و در این جا شروع به درخشش کرد. حالا تمام تیم های اروپایی او را می‌خواهند. بارسلونا روز گذشته با سران یووه به توافق نرسید و مشخص شد قیمت او حتما بیش از 85 میلیون یورو است. باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا، منچستر یونایتد، چلسی، آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن از دنبال کنندگان جدی او هستند.


1 - سرخیو راموس
کاپیتان دوم رئال مادرید، از ابتدا تابستان جای پائول پوگبا را در لیست برترین های نقل و انتقالات گرفته است. اولین روزهایی که خبر رفتن او به گوش می‌رسید، مانند یک شوخی بود و حالا به صورت خیلی جدی هم بایرن مونیخ و هم منچستر یونایتد می‌خواهند با هر قیمتی شده او را به دست بیاورند. رئال مادرید بر روی او 90 میلیون یورو قیمت گذاشته است. مبلغی که قطعا هیچ باشگاهی حاضر به پرداخت آن نیست. بایرن حاضر است تا 60 میلیون هم برای او بپردازد و منچستر هم تا 40 میلیون یورو پیشنهاد را به سمت مادرید روانه کرده است. کارشناسان اما می‌گویند کهکشانی ها او را در این فصل نخواهند فروخت.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =