بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر ایران زمانی که در مراسم شروع به کار جشواره فیلم فجر روی صحنه حاضر شد، ابراز امیدواری کرد ایران همیشه در صدر و راس باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تقدیر از محمدعلی کشاورز در جریان جشن افتتاحیه جشنواره فیلم فجر شنبه شب یازدهم بهمن ماه در تالار همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در این بخش از برنامه، ابتدا کلیپی از سخنان هنرمندان در مورد کشاورز پخش شد و محمود کلاری، محمدرضا اصلانی، سعید راد و علی نصیریان در مورد این بازیگر پیشکسوت صحبت کردند.

در ادامه کشاورز با همراهی بهرام رادان و حمید فرخ‌نژاد روی صحنه آمد و با تشکر از دو وزیر حاضر در برنامه گفت: «از آقای ربیعی و آقای جنتی ممنونم. هرچه دارم از مردم و اساتیدم است. باید برای ارتقای فرهنگ بکوشیم و در بزرگی ایران تلاش کنیم. ایران عزیز همیشه باید در راس و صدر باشد.»

علی ربیعی وزیر تعاون نیز با حضور روی صحنه لوح تقدیری را به کشاورز اهدا کرد.

بخش دیگر تقدیرهای سی و سومین جشنواره فیلم فجر به بزرگداشت حسین جعفریان فیلمبردار باسابقه سینمای ایران اختصاص داشت. در این بخش کلیپی از کوهنوردی جعفریان به همراه کارگردان صاحب اسکار سینمای ایران اصغر فرهادی پخش شد. فرهادی و جعفریان در دو فیلم «چهارشنبه‌سوری» و «درباره الی» همکاری داشتند.

جعفریان در سخنان خود از شاگردانش یاد کرد و همچنین ابراز امیداوری کرد سال بعد برای تماشای فیلم پسرش به جشنواره فیلم فجر حضور بیاید.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    38 1
    امیدوارم تمامی هنرمندای پیشکسوتمون همیشه سالم و سلامت باشند در هر کجای ایران که هستند..
  • رضا A1 ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    مرا با حاتمي ياد و فغانيست / به داوود و علي سوز و گدازيست / ز عزت جملگي غافل نگشتيم / كه جمشيد و محمد يادگاريست/