بلیت های یک هفته «خدای کشتار»  در کمتر از 45 دقیقه فروخته شد/نارضایتی کارگردان از مشکل سایت فروش

علی سرابی گفت: متاسفانه این دومین باری است که سایت تیوال با شروع پیش فروش بلیت «خدای کشتار» دچار مشکل می شود و هربار توضیح مدیر این سایت بالا بودن حجم خریداران و شلوغی درگاه بانک پاسارگاد است.

کارگردان نمایش «خدای کشتار» با انتقاد از این وضعیت در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین افزود: به این شکل مخاطبان نمایش ما ناچار می شوند بارها برای خرید بلیت تلاش کنند و ما از این وضعیت راضی نیستیم.

او در ادامه درباره اجرا در سالن تئاتر مستقل با وجود ظرفیت اندک آن توضیح داد: کار من در سالنی تازه تاسیس و غیر دولتی که ملک شخصی بوده و تبدیل به سالن تئاتر شده اجرا می شود. برای هر گروهی اجرا در چنین سالنی دشوار است چرا که هر کارگردان و تهیه کننده احساس می کند ممکن است لطمه اجرایی ببیند اما من این کار را کردم که باعث شوم سالنی نوپا شناخته شود.

با وجود اختلال چند دقیقه ای در سایت تیوال بلیت های 6 روز از اجرای این نمایش ظرف کمتر از 45 دقیقه به پایان رسید تا این نمایش همچنان در پیش فروش بلیت پیشتاز باشد.

مارال بنی آدم، ستاره پسیانی، علی سرابی و نوید محمدزاده بازیگران نمایش «خدای کشتار» نوشته یاسمینا رضا هستند که تا 17 تیر ماه به اجرای خود در سالن تئاتر مستقل تهران ادامه می دهد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: پسر یازده ساله خانواده ری با چوب دستی  دو دندان هم‌کلاسی خود را شکسته است. خانواده ری برای دل‌جویی و تفاهم به خانه خانواده اولیه می‌آیند. در آغاز روابط بسیار متمدنانه است اما کم‌کم خشونت موجود در روابط و وحشی‌گری نامتمدنانه‌شان بروز می‌کند و وضعیتی بسیار کمیک و در عین حال تاسف‌بار به‌وجود می‌آورد...

58247

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =