تحقیقات جنایی درباره ماموریتی که در آن یک مامور پلیس بابلسر به ضرب گلوله یکی از افراد شرور منطقه به قتل رسید جزییات بیشتری از ماجرا را برملا ساخته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاين، در اولين ساعات بامداد پنجشنبه، پنجم آبان ۹۴، استوار يكم عبدي در پي درخواست كمك فردي كه مدعی بود، افراد شرور منطقه مزاحم پسرش شده اند وارد عملياتي شد كه جانش را پيش از آنكه هر اتفاقي بيفتد از دست داد.

اينك با شروع تحقيقات جنايي از ٣ فرد دستگير شده در اين ماجرا پليس متوجه رابطه نامشروعي شده كه يك سوي آن عامل قتل مامور پليس است.

يكي از اهالي بهنمير از توابع بابلسر دراين باره به خبرنگار ما گفت: درخواست كمك از پليس در حالي صورت گرفته كه ٣ تن از افراد شرور منطقه براي در امان ماندن خود از يك فرد پرزورتر و قلدرتر چاره ای جز تماس با پلیس ١١٠ نداشتند.

گفته می‌شود عامل قتل مامور پليس با پسری در اين منطقه رابطه نامشروع داشته است. در همين حال ٣ تن ديگر از افراد شرور اين منطقه نيز به سراغ آن فرد رفتند تا رابطه غيراخلاقي داشته باشند. اين اقدام با مجروح كردن آن جوان همراه شد و ٣ فرد شرور بازوی اين جوان را زخمي كردند تا از خود نشاني بگذارند.

اين ماجرا به همين جا ختم نشد و این جوان از اين سه نفر به دوست خود شكايت برد.

بررسي خبرآنلاين حكايت از آن دارد كه مظنون فراري پرونده قتل مامور پليس، رد ٣ شرور را گرفته و آنها را تهديد كرده است. اين تهديد كردن به يك كركری خواندن محدود نشد و رنگ درگيري به خود گرفت تا آنكه مظنون اصلی قتل مامور پليس با ٣ شرور در ميدان اصلي "بهنمير" قرار گذاشت تا رو در رو در اين باره صحبت كنند.

يكي از اهالي بهنمير بابلسر در اين باره گفت: گويا ٣ شرور كه كم سن تر و كم زورتر از مظنون اصلي پرونده قتل پليس بودند براي آنكه از دست اين فرد خلاص شوند موضوع را به پليس اعلام کرده‌اند تا بتوانند از حضور پليس به نفع خود استفاده كنند.

در زمان قرار و پس از دخالت مامور پليس، متهم كه يك قبضه سلاح شكاری داشته اقدام به تيراندازي كرده و در اثر آن استواريكم عبدی جان خود را بر اثر شليك گلوله ها از دست داد.

با وقوع اين اتفاق ماموران پليس براي رد زنی متهم علاوه بر دستگيري ٣ فرد شرور، جوانی که مسبب حادثه بوده است را هم بازداشت كرده اند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =