امیدواری بیژن امکانیان، درخواست پژمان بازغی و نگرانی نوید محمدزاده / «ناهید» اکران شد

پرویز پرستویی، رضا یزدانی، هانیه توسلی، مهتاب کرامتی و ... از جمله هنرمندانی بودند که در کاخ جشنواره حضور یافتند تا به تماشای فیلم «ناهید» بنشینند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این فیلم نخستین فیلم سینمایی آیدا پناهنده است که بیژن امکانیان تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است.

اما پیش از نمایش فیلم ساره بیات، پژمان بازغی و نوید محمدزاده بازیگران این فیلم به همراه آیدا پناهنده و بیژن امکانیان به روی سن آمدند و چند دقیقه ای با تماشاگران صحبت کردند.

 پناهنده کارگردان این نمایش ضمن خوش آمد گویی گفت از این که فیلمش در روز اول به نمایش در آمده و در برنامه یک فیلم یک سلام هم جزو فیلم های اول بوده تعجب کرده است.

بیژن امکانیان نیز اظهار امیدواری کرد که اول بودن فیلم «ناهید» نمایش آن را از لحاظ صدا و تصویر و ... دچار مشکل نکند.

اما پژمان بازغی پیش از شروع فیلم از حاضران دو درخواست داشت: «اول از همه خواهش می کنم لطفا موبایل های خود را خاموش کنید و نگذارید که اینترنت رایگان سالن شما را وسوسه کند، دوم این که حتی اگر از فیلم خوش تان نیامد تا انتهای نمایش سالن را ترک نکنید و با خالی نکردن صندلی های تان به عوامل فیلم احترام بگذارید.»

نوید محمدزاده هم نگران دوستانش بود که ظاهرا به خاطر بلیت به مشکل بر خورده بودند و از همه دعوت کرد به تماشای فیلم «ناهید» بنشینند.

«ناهید» داستان زنی است که در دو راهی یک انتخاب مانده و نمی تواند تصمیم بگیرد.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =