علی کفاشیان رئیس فدراسیون چهارشنبه شب(امشب) از مالزی بازمی گردد و پنجشنبه راهی بحرین می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این روزها خبرهای خوبی از لغو احتمالی تحریم ها علیه ایران به گوش می رسد و کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال را برای گرفتن میزبانی جام ملت های 2019 امیدوارتر کرده است. یکی از بزرگترین مشکلات ایران در راه میزبانی تحریم هاست. مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند برای انتقال پول ها به ایران مشکل دارند و تا زمانیکه این مشکلات پابرجا باشد میزبانی را به ایران نمی دهند. اما اخیرا اخبار خوبی از لغو احتمالی تحریم ها و توافق های هسته ای مطرح شده و کفاشیان را امیدوارتر کرده است.

او پنجشنبه (فردا) عازم بحرین می شود و روز جمعه جلسه مهمی را با شیخ سلمان رئیس AFC برگزار می کند. کفاشیان در این باره گفته است، قرار است این اخبار اخیر را به گوش او برساند و بگوید، تحریم ها در حال لغو هستند و کنفدراسیون میزبانی را به ایران بدهد. البته ایران برای گرفتن میزبانی با موانعی چون عدم ورود بانوان به ورزشگاهها و همچنین کمبود امکانات روبروست که کفاشیان وعده داده این دو مشکل تا سال 2019 به طور کامل رفع می شود.


252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ح م تلوری A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    93 2
    مگه اینطوری یه سر و سامونی به ورزشگاه ها بدین
    • بی نام A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
      78 5
      و حقوق خانوم هارو رعایت کنید
  • حمید A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    29 4
    من فکر میکنم هزینه اضافی در فوتبال انجام ندهند بهتر است چون زمزمه هایی هست که فدراسیون فوتبال نیز مانند والیبال امکان لغو امتیاز میزبانی در ان قوت گرفته علتش هم که مشخصه عدم پذیرش تماشاچی های خانم