رقابت های دو و میدانی نخستین المپیاد ورزش کارگران کشور روز گذشته 8 اسفند ماه در بابل برگزار و نفرات برتر ماده های مختلف معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رقابت های دو و میدانی نخستین المپیاد ورزش کارگران کشور روز گذشته 8 اسفند ماه در بابل برگزار و نفرات برتر ماده های مختلف معرفی شدند.

در ماده پرتاب وزنه نیز به ترتیب علیرضا مهرصفوتی از تهران، حجت ناصرزمانی ‌از تیم مرکزی و ‌سعید تجدد ‌از تیم اصفهان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در ماده پرش طول ‌بهروز سیستانی پور ‌از خراسان رضوی، ‌رضا بامشاد ‌از هرمزگان و ‌صادق پاکدامن ‌از بوشهربه ترتیب موفق به کسب مقام اول با سوم این دوره از مسابقات شدند.

در ماده 60 متر سرعت این رقابت ها ‌بهروز سیستانی پور ‌از خراسان رضوی، ‌محمدرضا رحیمی از لرستان و ‌محمدرضا فرهاد ‌از قزوین موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

در رقابت های ماده 60 متر با مانع نیز به ترتیب سیاوش سپهوند ‌از لرستان، ‌محمد احمدی ‌از سمنان و ‌میثم صادق پور ‌از قم در جایگاه های اول تا سوم را کسب کردند.

این گزارش می افزاید؛ سجاد زارعی از لرستان، علی قاسمی ‌از بوشهر و ‌محمد عفری ‌از خوزستان با ثبت بهترین رکورد جایگاه های اول تا سوم رقابت های ماده 400 متر را کسب کردند.

در ماده 1000 متر نیز علیرضا آریا نیک ‌از خراسان رضوی عنوان قهرمانی، ‌احمد جهانی از تیم خراسان شمالی عنوان نایب قهرمانی و‌ رحیم دیبانی ‌از تیم آذریابجان شرقی عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =