علی انصاریان مدافع اسبق پرسپولیس، استقلال و تیم‌ملی، حالا دو سالی است که راه سینما را در پیش گرفته.

خبرورزشی نوشت: او روز گذشته چند دقیقه‌ای درخصوص شرایط به وجود آمده با ما صحبت کرد که بخشی از حرف‌هایش را می‌خوانید.
بازي با الهلال را نديدم اما از طريق اخبار، توانستم گل‌هايي كه پرسپوليس دريافت كرد را ببينم. واقعاً عجيب بود كه به همين سادگي، اين تيم گل مي‌خورد. يعني حتي يك مدافع هم نداشتيم كه به سمت توپ برود و بازي را عوض كند.
اين نتيجه نه تقصير حميد درخشان است و نه برانكو ايوانكوويچ. مشكل را از مديريت باشگاه بايد پيدا كنيد. من اصلاً نيمي از مديراني كه در اين فصل به پرسپوليس آمده‌اند را نمي‌شناسم. بالاخره اين ضعف است ديگر! سال‌ها فوتبال بازي كرديم اما نمي‌دانيم در باشگاه محبوب‌مان چه مي‌گذرد.
علي پروين آدم بزرگي است، خدا حفظش كند. او هميشه مي‌گفت باشگاه بزرگي مثل استقلال و پرسپوليس، بازيكن بزرگ مي‌خواهد. علي‌آقا هميشه اجازه مي‌داد يك بازيكن در باشگاهش رشد كند و سپس او را به پرسپوليس مي‌آورد زيرا بازيكن در آن شرايط، با زير و بم فوتبال كاملاً آشنا بود و نيازي به صرف زمان براي شناخت جو نداشت.
باور كنيد بازي در استقلال و پرسپوليس از حضور در تيم‌ملي سخت‌تر است. نمي‌دانم چرا اما واقعاً كار سختي است. امروز بايد از مهدي طارمي تشكر كنيد كه از پس اين سختي به خوبي برآمد و خودش را نشان داد.
مديريت باثبات كه باشد، پرسپوليس مثل امروز كوچك نمي‌شود. شايد هم مي‌خواستند اين باشگاه را كوچك كنند ولي زورشان نرسيد.
كمي از فوتبال فاصله گرفته‌ام و به سمت سينما رفتم. اتفاقاً به زودي در جشنواره فيلم فجر اكران فيلم جديدم «هديه» را دارم كه فيلم بسيار مهم و باشرفي است. اين فيلم، زندگي مرداني را روايت مي‌كند كه از 6 صبح تا 12 شب كار مي‌كنند تا خانواده‌شان را حفظ كنند.
اين روزها هم مشغول بازي در فيلم ديگري هستم به نام «شروع يك پايان» كه بابت آن، موهايم را تراشيده‌ام. قيافه‌ام خيلي عوض شده و به همين خاطر هر كس كه مرا مي‌بيند، نمي‌شناسد!
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =