محمد تقوی یکی از گزینه های جدی باشگاه استقلال برای حضور در کادر فنی فصل آینده است.

بهروز احمدی : محمد تقوی در  گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین ؛ گفت پیشنهاد استقلال را قبول نکرده است. در روزهایی که گمانه‌زنی درخصوص نیمکت استقلال در فصل آینده به اوج خود رسیده نام محمد تقوی بازیکن اسبق این تیم که ساکن انگلستان است به عنوان جدی‌ترین گزینه مد‌نظر باشگاه برای دستیار اول شدن سرمربی خارجی سر زبان‌ها افتاد. نزدیکان به استقلال می گفتند او را می خواهند تا استقلال هم یکی داشته باشد مثل افشین قطبی.به همین خاطر با تقوی در بیرمنگام تماس گرفتیم تا از صحت و سقم این خبر مطلع شویم. 

آقاي تقوي شنيديم مربي فصل آينده استقلال شما هستيد؟
(باخنده) نه بابا، كي گفته كه خودم خبر ندارم؟!

يعني باشگاه استقلال با شما مذاكره نكرده؟
دروغ چرا يكي، دو باري تماس گرفتند و پيشنهاد همكاري دادند كه به اين پيشنهاد همان لحظه اول جواب منفي دادم.

چرا؟
چون شرايط براي كار در تيم محبوبم فراهم نيست. خودم اينجا مشغله‌هاي كاري فراواني دارم و از آن مهمتر اينكه از امروز صبح بايد آخرين مرحله از كلاس‌هاي مربيگري‌ام را در كمپ سنت جورج پارك پشت‌سر بگذارم.

اما پيشنهاد مربيگري در استقلال هر كسي را دچار وسوسه مي‌كند كه بي‌درنگ قبول كند.
نه اينكه من دوست نداشته باشم در استقلال مربيگري كنم، اتفاقاً نقشه‌هاي زيادي هم براي سربلندي استقلال در ذهن دارم اما تحت هر شرايطي حاضر نيستم بيايم و تا زماني كه مدرك مربيگري‌ام را نگيرم نمي‌آيم. من 10 روز بايد در كمپ سنت جورج پارك مرحله آخر كلاس‌هاي مربيگري FA را پشت ‌سر بگذارم و بعد از اين دوره هم براي طي كردن دوره كار عملي با سرمربي هرفورديونايتد در دسته سوم انگليس كه از دوستانم است براي دستيار اولي به توافق رسيدم تا كارم را شروع كنم. از آن دست آدم‌هايي نيستم كه تحت هر شرايطي به استقلال بيايم به همين خاطر روزي مي‌آيم كه بتوانم به صورت آكادميك به اين تيم دوست‌داشتني و طرفداران خونگرمش كه بر گردن من خيلي حق دارند به درستي و با برنامه خدمت كنم.

پس كاملاً از حال و روز استقلال در اين مدت مطلع هستيد؟
بله مطلع هستم و واقعاً هم افسوس مي‌خورم كه استقلال بزرگ اين روزهاي تلخ را تجربه كرد. اميدوارم و آرزويم اين است كه روزي برسد تا طرفداران استقلال قهرماني در آسيا را دوباره جشن بگيرند و اين سخت نيست و تنها به يك كار آكادميك و صبر و حوصله نياز دارد.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =