تهیه‌کننده «یادگاری» از ضبط سری جدید این برنامه نوستالژیک خبر داد و گفت:‌ قرار است «یادگاری» ادامه پیدا کند و قسمت‌های جدید این برنامه با موضوع روز پخش خواهد شد.

مهران رسام، درباره‌ی تولید برنامه «یادگاری» با اجرای مسعود فروتن توضیح داد: پیش از این قسمت‌هایی از «یادگاری» ساخته شده بود اما در کنداکتور پخش جای نگرفته بود. به همین دلیل قرار است علاوه بر این قسمت‌ها، بخش‌های دیگری را با موضوع روز ضبط کنیم تا به روی آنتن برود.

او درباره‌ی وضعیت فعلی تلویزیون، با بیان اینکه صداوسیما در بخش مالی مظلوم واقع شده است، توضیح داد: در حال حاضر مشکل مدیریتی نداریم و مشکل مالی است که کارها را برای همه سخت کرده است. اگر این مشکل برطرف شود، بسیاری از برنامه‌سازان این توانایی را دارند و می‌توانند از فرصت جدید ویژه جوانان استفاده کنند.

وی سپس یادآور شد: مشکل مالی اجازه نمی‌دهد فکرهایی که وجود دارد عملی شود و این معضلی برای همه سازمان صداوسیما شده است. امیدواریم امسال اتفاقی برای بودجه تلویزیون شکل بگیرد و فکری برای این نیروهای باانرژی بشود که شبانه‌روزی کار می‌کنند.

رسام که این شب‌ها تهیه‌کنندگی برنامه «موج شب» با اجرای مسعود فروتن را در شبکه سه سیما برعهده دارد، درباره بازخورد این مجموعه در بین مخاطبان نیز توضیح داد: «موج شب» کم کم با حضور مجریان جدید، شور و هیجان برنامه را بالا برده است.

وی سپس گفت: «موج شب» برنامه‌ای است که پیش از این در آن با مجریان سالیان دور و نزدیک صحبت کردیم اما بخش دیگر این برنامه مسابقه مجری‌گری است که در حال حاضر مرحله‌ی نیمه‌نهایی و نهایی آن ضبط می‌شود.

برنامه «موج شب» شب‌های پنج‌شنبه و جمعه با اجرای مسعود فروتن پخش می‌شود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حصار IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    1 3
    کی گفته شکست میخوره؟ درسته که بعضی وقت ها برنامه خوبی نداره، همه هم قبول دارن، ولی کی گفته بینندگانش کمه؟