برای محسن بنگر هفته، هفته خوبی نبود. پس از بازی مقابل پدیده، همان هایی که از او تعریف می کردند و اسطوره تعصب می خواندنش، به انتقاد شدید از بنگر پرداختند.

آریا صالحی:خبرگزاری خبرآنلاین؛این مسئله به خاطر عملکرد ضعیفش در مقابل پدیده مشهد بود. بنگر که تا پیش از این با کری خوانی های مکرر برای استقلالی ها و حمایت از باشگاه در بدترین شرایط مالی توانسته بود تعریف و تمجید هواداران را در فضای اجتماعی برانگیزد، ناگهان تبدیل به چهره ای منفور شده بود.کم دیده می شد هوادارانی که به تعریف از او بپردازند. برخورد هواداران برای محسن عجیب بود اما ترجیح داد تنها پستی برای هواداران استقلال بنویسد؛ آنها که عکس هایی از او درست کرده و در فضای مجازی پخش کرده بود.
بنگر در همان شب اول پستی منتشر کرد و نوشت: «رفت و برگشتی ها هیچی نگویند.» در این بین کسانی که خود را پرسپولیسی خواندند با انتقاد دوباره از بنگر به او گفتند که بهتر است در داخل زمین حرفش را بزند نه بیرون زمین. بعضی ها هم به برانکو انتقاد کردند که اگر سید جلال حسینی را جذب می کرد، دیگر این اتفاق ها نبود. بنگر پس از اتفاقات ترجیح داد تمام پست هایش را حذف کند تا دیگر کسی نتواند به او و خانواده اش توهین کند. این رفتارها باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس که در این مدت و به ویژه در فضای مجازی مورد حمایت بنگر بودند، پشت این بازیکن در بیایند.
سوشا مکانی دروازه بان تیم عکسی از بنگر منتشر کرد که علامت «هیس» را نشان می دهد. او سپس در مصاحبه ای گفت، توهین به بنگر توهین به او و دیگر بازیکنان است. سوشا همچنین معتقد بود کسانی که به بنگر توهین کردند هوادار پرسپولیس نبودند چون آنها فرهنگ بالایی دارند. پس از او نوبت به محسن مسلمان رسید. این بازیکن با انتشار عکسی از خود در کنار بنگر نوشت: «آقا بنگر شما سلطانی تو همه چی. فقط همین.» مهدی طارمی هم با انتقاد از این رفتارها، برای بنگر و هواداران نوشت: «حاج محسن اونایی که توهین کردن پرسپولیسی واقعی نیستن. پرسپولیس واقعی میدونن چه زحماتی کشیدی واسه تیم خیلی هم خوب بودی و هستی و خواهی بود. اینم به درخواست هواداران و خود من می خوایم که دوباره بذاری تو اینستا چون بازیکن محبوبشون رو دوست دارند چه خوبه که احترام به هم دیگه رو سرلوحه کارمون قرار بدیم. یا علی.» 


251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =