۰ نفر
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۴

مهر نوشت:

طرفداران بنیامین بهادری چند روز قبل از انتشار تازه ترین آلبوم موسیقی این خواننده پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شاهد برگزاری کنسرت جدیدش بودند.

 در این کنسرت که دوشنبه شب یازدهم خرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به تهیه‌کنندگی شاهین ترابی و مدیریت اجرایی رسول ترابی برگزار شد، گروه «بنیامین موزیک» به خوانندگی بنیامین بهادری بیش از ۲۰ قطعه موسیقایی را برای طرفداران خود اجرا کردند.

بنیامین بهادری در این کنسرت که با استقبال تقریبا قابل توجه مخاطبان مواجه شده بود، بعد از اجرای قطعه «احساس مالکیت» خطاب به تماشاگران گفت: آرزویی دارم که فکر می کنم با گفتن این آرزو حال همه ما خوب می شود و ما را خوشحال می‌کند و آن آرزو این است که خدایا کاری نکن که از این به بعد حسرت چیزهایی را در زندگی بخوریم که به آنها نرسیده ایم و کاری بکن که همه چیز به سمت و سویی هدایت شود که تو می‌خواهی.

این خواننده بعد از اجرای قطعه های «آهای تو»، «حباب»، «کاش ندونه» و «قهوه» توضیح داد: همیشه برای کسانی که کنسرت برگزار می کنند، اجرای اول با اجرای دوم تفاوت های زیادی دارد. بعضی ها می گویند که تماشاگران اجراهای اول بهترین هستند و بعضی ها نیز می گویند تماشاگران اجرای دوم از همه انرژی بیشتری دارند، اما شما از همین ابتدا با این انرژی که در سالن دارید، تکلیف را بر ما روشن کردید و فکر می کنم اگر چشم نزنند امشب یکی از بهترین اجراهای عمر من خواهد بود.

وی افزود: می خواهم امشب رکورد خواندن آهنگ برای شما را بزنم که در هیچ کنسرت دیگری این تعداد ملودی برای مخاطبان اجرا نشده است. امیدوارم با این انرژی و هیجانی که شما دارید بتوانم رکوردی را که مدنظرم قرار دارد، بزنم و از روال معمول کنسرت ها اجراهای بیشتری را تقدیم کنم.

بهادری ضمن اجرای قطعات «من امشب میمیرم»، «عشق داغ من»، «میدونم» و «دنیا دیگه مث تو نداره» به طرفدارانش گفت: باور کنید این جزو عجیب ترین اجراهای من در طول این چند سال است که امیدوارم چشم نخورد تا آخر برنامه همینطور خوب و پرانرژی ادامه پیدا کند. اصولا اولین کاربرد موسیقی پاپ برای ما این است که دور هم جمع شویم و با صدای بلند به کسانی که دوستشان داریم بگوییم: «دوستت دارم».

این خواننده ضمن اجرای قطعه های «میدونم یه وقتایی دلم برات تنگ می شه»، «هفته عشق»، «حالم بده»، «ضربان قلبم»، «تو خود عشقی» و «تنگ غروب» تاکید کرد: امیدوارم که تا اینجای برنامه خسته نشده باشید. اگر مسئولان حراست نمایشگاه به ما اجازه دهند ما می خواهیم تا نزدیک به تعطیلی کامل شهر تهران برنامه های خود را ادامه دهیم.

در این لحظه از برنامه گروه اجرای کنسرت به دلیل خرابی میکروفن ها چند لحظه سکوت کردند که این اقدام برای مخاطبان این ذهنیت را به وجود آورد که تعمدی در کار است و با جیغ و دست و هورا طوری فریاد می زدند که صدای بلندگوها شنیده نمی شد. بنیامین بهادری به تماشاگران اشاره کرد که مطمئن باشید اگر میکروفن ها درست شود من تا آخر اجرا با شما جیغ خواهم زد، پس چند لحظه صبر کنید تا میکروفن ها درست شود.

وی در بخش بعدی اجرای خود ضمن اجرای چند قطعه به صورت ترکیبی و ملودی های «چند مترمکعب عشق»، «هر کی به من می رسه»، «تنها شدم وای» و «عشق در روز قیامت» اجرای خود را پایان داد.

این خواننده موسیقی پاپ در حین اجرای قطعه «عشق در روز قیامت» گفت: در روز قیامت همانطور که در کتاب های آسمانی مان نوشته شده، آدم ها از هم فرار می کنند و اتفاقات بسیار مهیبی می افتد که هیچکس فرد دیگری را نمی شناسد، اما من مطمئنم که در آن فضا یک عده عاشق دنبال عشق خود هستند.

بر اساس این گزارش، در حین اجرای گروه «بنیامین موزیک» در این کنسرت، کلیپی به صورت ترکیبی که نشان دهنده رونمایی قریب الوقوع آلبوم بنیامین ۹۴ بود، در صفحه نمایش برای علاقه‌مندان پخش شد.

آلن بارسقیان گیتار الکتریک، آرش سعیدی بیس، محمد موجرلو گیتار آکوستیک، استیو آمانسیان درامز، علیرضا میرآقا سازهای بادی و پرکاشن، علی منصوری کیبورد و رهبر ارکستر، مسعود داعی مدیر هماهنگی و سلیم احمدی مدیر برنامه ها اعضای اجرایی گروه بنیامین موزیک را تشکیل می دادند.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =