روزنامه وطن با تیتر «شهاب سنگ برو گمشو!» از خیانت جدیدی خبر داد و نوشت: شهاب سنگ اطلاعاتی - امنیتی امریکا با هدف بازرسی از مراکز نظامی و هسته ای وارد ایران شده و مسئولان سرگرم گرفتن عکس یادگاری با یک چشم آبی هستند!


داستان جالب تایید و تکذیب حضور جناب شهاب سنگ در 4 شهر کشور و برخورد و عدم برخورد و عبور بدون خسارت آن بازتاب متفاوتی در رسانه ها داشت. البته به شکل تخیلی!


روزنامه کیهان

مردم: شهاب فتنه گر را بیرون کنید

این گزارش را جدی بگیرید: موج خشم و اعتراض مردمی برای حضور یک فتنه گر اجنبی ایران را فرا گرفته. اسناد غیر قابل انکاری از جلسه محرمانه شهاب سنگ اصلاح طلب ورشکسته مفلوک با جورج سورس قبل از حضور در ایران وجود دارد که در این باره گفتنی ها زیاد است و در این وجیزه نمی گنجد. تنها باید گفت این همه از نتایج سفر است؛ سفر باخت - باخت به وین که منجر به توافقی سراسر شکست شده است.


روزنامه آفتاب

احمدی نژادی ها با شهاب برگشتند

بعد از آنکه نشست طرفداران احمدی نژاد در فضای رسانه ای بازتاب ضعیفی داشت آنها با خبرسازی در خصوص همزمانی بازگشت احمدی نژاد و شهاب سنگ، قصد برجسته سازی حضور او در سپهر سیاسی کشور را داشتند که نقشه آنها با تکذیب نهایی، نقش برآب شد.


روزنامه اعتماد

شهاب سنگ تمام شد

صادق خرازی با اشاره به اینکه احمدی نژاد تمام شده است و هیچی نیست، گفت: احمدی نژاد مثل همین شهاب سنگی بود که آمد و دو روز همه را سرکار گذاشت و رفت.


روزنامه آرمان

هشت سال محروم بودیم

هاشمی رفسنجانی در دیدار با اعضای موسسه شهاب، گفت: 8 سال کشور را از نعمت شهاب سنگ محروم کردند و حالا افق های جدیدی پیش روی کشور باز شده که باید از این فرصت بهترین استفاده را کرد.


روزنامه جام جم

دولت بدهد ما هستیم

قائم مقام سیما گفت: با سه کارگردان درباره ساخت سریال شهاب سنگ صحبت شده که اگر دولت بودجه ساخت سریال های تخیلی را بپردازد ساخت این مجموعه را آغاز می کنیم. وی افزود: اگر بودجه ندهند هم به جایش پایتخت 5 را با همکاری شامپو تخم مرغی زرداب آغاز می کنیم.


روزنامه وطن امروز

تیتر اول: شهاب سنگ برو گمشو!

تیتر دوم: خبر مرگت!

یادداشت: وقتی کشور را دو دستی تقدیم کنیم و خائن های مذاکره ای، ترکمنچای امضا کنند، همین می شود که آسمان ایران محل ویراژ شهاب سنگهای اطلاعاتی - امنیتی غرب شده است آنهم با پیشرفته ترین تجهیزات روز که حتی بعد از حضور و برخورد با زمین هم قابل رصد نیست. ماموریت این شهاب سنگ ها، بازرسی غیر محسوس از مراکز هسته ای و نظامی است.


روزنامه ایران

استقبال کهکشانی از توافق هسته ای

در پی توافق هسته ای و بازشدن گره های سیاسی - اقتصادی، گروهی از اقتصاد دانان مریخ و مشتری با شهاب سنگ به ایران سفر کردند؛ این برای اولین بار در تاریخ ایران است که دیپلماسی کهکشانی در ایران شکل می گیرد و گروه های مختلف سیاسی- اقتصادی از کرات دیگر برای تعامل با ایران گام بر می دارند.


روزنامه شرق

سکوت آسمان شکسته شد

در روزهایی که خيابان‌هاي تهران ميزبان ترافیک پرحجم دیپلماسی است، آسمان هم سکوتش را شکست و شهابی فرستاد تا دلواپسان توافق از وین به زنجان و البرز و قزوین و...کوچ کنند و نگران آسمان پرترافیک ایران شوند.


روزنامه همشهری

تهران میزبان شهاب ها

قالیباف در دیدار جمعی از مدیران طبقه هفتم ساختمان شهرداری با اعلام آمادگی شهرداری برای میزبانی از هر نوع شهاب سنگ گفت: مدیریت عملیاتی یعنی حضور در صحنه و اگر دولت نمی تواند ورود و خروج شهاب سنگ ها را مدیریت کند، این مساله را به شهرداری واگذار کند. وی در عین حال از روند اجرایی توافق وین هم انتقاد کرد و به ذکر خاطراتی از خلبانی، پلیس 110، عملیات فاو، انتخابات88 و...پرداخت.


روزنامه هفت صبح

چه کسی شهاب مرا دزدید؟

پشت پرده حضور شبانه شهاب سنگ در کرج چه بود؟ آیا جنیفر لوپز مسافر این شهاب سنگ بوده است؟ چه کسی اولین بار گزارش داد؟ مسافران شهاب سنگ در کجا پیاده شدند؟ رابطه الناز شاکر دوست با سنگهای شهابی چیست؟ مقصد بعدی شهاب کجاست؟ خسارت زنجانی ها چقدر شد؟ ساقدوش دختر اوباما چگونه با شهاب سنگ سلفی گرفت؟ پاسخ این سوالات را همراه با عکس و شرح در صفحات ویژه امروز بخوانید + سی دی جدیدترین آلبوم امیر تتلو

 

 

 

 

محسن حدادي

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاتینا IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    32 4
    کیهان خیلی قشنگ بود
  • شهاب الدین A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    6 49
    من به سایت وطن امروز مراجعه کردم. روزنامه ۱۱ مرداد ۹۴ را خوندم. همچین تیتر و مطلبی رو پیدا نکردم
    • حمیدرضا US ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
      39 1
      تو فوق العاده ای
    • بی نام A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
      30 1
      شهاب الدین دلبندم خودش گفته که طنزه، بیخودی وقت گذاشتی وطن امروز رو خوندی
    • aliii IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
      22 1
      واقعا ندیدی؟؟؟ صفحه سوم پاراگراف اول. برو با دقت بخون .برووو
    • پیمان A1 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
      3 11
      استاد نوشته روزنامه وطن نه وطن امروز
    • مهدی IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
      2 1
      شهاب جان جدی گفتی یا تو هم داری شوخی میکنی؟ یعنی واقعا...............؟؟؟ یعنی.............؟؟؟ مگه میشه؟؟؟ مگه داریم؟؟؟؟ یکی منو بگیره
  • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    16 2
    قشنگ بود
  • 1 A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    25 1
    وجیزه کیهان باحاله خخخخخخخ
  • بی نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    40 1
    كيهان....خخخخخخ به دريا بنگرم جرج سورس بينم به صحرا بنگرم جرج سورس بينم به هرجا بنگرم كوه و در و دشت نشان از قامت جرج سورس بينم
  • بی نام A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    18 1
    خداییش ما خیلی با حالیم و شما هم که آخر نکته بین. خیلی خنده دار بود.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    25 1
    احمدی نژاد مثل همین شهاب سنگی بود که آمد و دو روز همه را سرکار گذاشت و رفت. این یه واقعیت تلخه اون آقا اشتباهی بود
  • بی نام IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    2 1
    خوب بود.قابل تحسین است.
  • کوییر IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    4 4
    آرمان و رفسنجانی رو خوب اومدیگرچه مطمئنم سانسور می کنی