۰ نفر
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

تسنیم نوشت:

ابراهیم بن عواد بن ابراهیم البدری معروف به ابوبکرالبغدادی پس از حمله امریکا به عراق در سال ۲۰۰۳ با هماهنگی و پشتیبانی حزب بعث، گروهکی تروریستی تشکیل داد و سپس آن گروهک نظامی تروریستی را با سازمان القاعده نیز مرتبط کرد.

ابراهیم بن عواد بن ابراهیم البدری معروف به ابوبکرالبغدادی پس از حمله امریکا به عراق در سال 2003 با هماهنگی و پشتیبانی حزب بعث ، گروهکی تروریستی تشکیل داد و سپس آن گروهک نظامی تروریستی را با سازمان القاعده نیز مرتبط کرد تا مجری سیاستهای جنایتکارانه آنان در عراق شود.

وی سپس در سال 2005 توسط امریکایی ها در عراق دستگیر شد و به مدت 4 سال در اردگاه بوکا زندانی گردید . ابوبکر البغدادی درسال 2009 با هماهنگی حزب بعث از اردوگاه بوکا آزاد شد و پس از کشته شدن ابوعمر البغدادی امیر شاخه القاعده در عراق ، خود را امیر دولت اسلامی خواند و به عنوان مجری دستورات ضد بشری حزب بعث و سازمان القاعده برعلیه مردم و دولت عراق جنایت نمود.

البغدادی با درخواست سازمان القاعده و هماهنگی حزب بعث در جنگ سوریه وارد شد و پس از مدتی کوتاه اعلام استقلال از سازمان القاعده کرد و اقدام به تاسیس دولت اسلامی عراق و شام یا همان داعش نمود.

وی با حمله به مناطق سنی نشین و اکراد عراق و کشتن زنان و کودکان و جوانان ، ماموریت و وظیفه اصلی خود را که برهم زدن عراق واحد و متحد و تجزیه آن بود را انجام داد و سرنوشتش همانند سایر خائنین به دولت و ملت مظلوم عراق رقم خورد .
برخی گزارش ها حاکی از آن است که وی در حمله جنگنده های ائتلاف بین المللی کشته شده و برای بالا نگاه داشتن روحیه جنایتکاران داعش ، بصورت رسمی اعلام نخواهد شد . همان سیاست قدیمی که برای همتای او مسعود رجوی رئیس سازمان تروریستی منافقین اتفاق افتاد ولی هرگز رسما اعلام نشد .
سرنوشت البغدادی شبیه سرنوشت سایر رهبران گروه های تروریستی و ضد بشری است و مانند آنها اول اعلام می شود وی در سفر یا ماموریت و یا درنهایت در بیمارستان است ولی هرگز هیچکس او را نمی بیند و هیچ تصویری از او پخش نمی شود و در هیچ مراسمی شرکت نمی کند و فقط با جانشین خود مرتبط است و بیانیه و نامه صادر می کند و جانشینش امور را پیگیری می کند .
البغدادی و رجوی ساخته دست حزب بعث عراق بودند و به مردم عراق خیانت ها و ظلم ها کرده اند.
هردو چهره ای سفاک و بی رحم و دنبال محقق کردن آرمان های دیکتاتورها و ظالمان بوده اند.

قاتلان و ظالمان مثل صدام ، رجوی ، البغدادی و الدوری ها می آیند و می روند و فقط در کارنامه زندگی خود قتل و خون ریزی و خیانت و تجاوز به زنان و دختران و کشتن کودکان و پیران و تخریب منازل مردم و بدبختی به ارث می گذارند.

حزب بعث، داعش و منافقین خلق ، میراث به جای مانده از رهبران تروریستی قرن حاضر عراق مظلوم اند.

ارثی که بعدها گریبان وارثان آنان را خواهد گرفت و دنباله روهایی که پس از آنان در باتلاقی کشنده گرفتار می شوند و سرنوشت نامعلوم و ناخوش آیندی در انتظار آن هاست .
حزب بعث عراق پس از صدام حسین چه شد و وفادارانش چه می کنند ؟چیزی جز حمله به برادران و خواهران بی گناه من درعراق و خیانت به دولت و ملت عراق .
منافقین خلق پس از مسعود رجوی برای بازماندگانش جز دربه دری و فرار و ترس و ادامه خیانت ها به مردم و دولت عراق چه گذاشته است ؟

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =