تسنیم نوشت:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جوانان نسل حاضر باید قدس شریف را آزاد کنند به همین خاطر باید خود را برای نبردی سرنوشت ساز آماده کنند.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز با حضور در معراج شهدای اهواز در جمع خدام زائران سرزمین‌های نور طی سخنانی گفت: انتخابی که برای حضور در مناطق راهیان نور انجام دادید، انتخابی در خور قدردانی است زیرا در این روزهای پایانی سال که بسیاری دنبال سفرهای زیارتی و سیاحتی هستند، شما جوانان با حضور در زیارتگاه‌های دفاع مقدس خود را وقف خدمات‌رسانی به زائران سرزمین‌های نور کرده‌اید.

او با اشاره به اینکه امیدواریم به زودی شاهد طلوع فجر ولایت باشیم، گفت: زائرانی که به سرزمین‌های حماسه و جهاد سفر می‌کنند، مسافرانی هستند که با عشق و علاقه می‌آیند لذا هرچه می‌توانید نسبت به آنها تواضع کنید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به شهید شاخص سال 94 بسیج گفت: شهید نادر مهدوی به عنوان شهید شاخص سال 94 بسیج تعیین شده؛ شهیدی که با قایق‌های معمولی توانست پرچم دو ابر قدرت شرق و غرب یعنی شوروی سابق و آمریکا را در خلیج فارس که بر فراز کشتی‌های جنگی این دو ابر قدرت نصب شده بود، به آتش بکشد.

سردار نقدی با بیان اینکه باید برای نبردی سرنوشت‌ساز آماده شویم، گفت: جوانان نسل حاضر باید قدس شریف را آزاد کنند به همین خاطر باید خود را برای نبردی سرنوشت‌ساز آماده کنند.

در پایان این دیدار نشان و لباس خدامی راهیان نور از سوی خدام زائران راهیان نور به سردار نقدی اهدا شد.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405248

برچسب‌ها