مهر نوشت:

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران نقش مهمی در ایجاد امنیت در منطقه دارد و این ادعا در برقراری امنیت در عراق به خوبی مشهود است.

سردار حسین سلامی روز شنبه در مراسم افتتاح ۱۱۲ سالن ورزشی و پایگاه مقاومت بسیج و مرکز دارالقرآن در مناطق حاشیه ای مشهد بیان کرد: امروز احساس امنیت مردم بهترین پاسخی است که از تلاشمان می گیریم.

وی با اشاره به اقتدار ایران در جهان بیان کرد: بعد از یک هزار و ۴۰۰ سال شاهد حضور اسلام و دولت اسلامی در عرصه های حکومتی و سیاست به برکت انقلاب اسلامی هستیم.

وی تصریح کرد: ما راه سختی را برای برقراری حاکمیت اسلام و عدالت اسلامی پیموده و برای آزادی مردم از طاغوت و حفط امنیت مردم و نوامیس کشور مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده ایم.

سردار سلامی افزود: به برکت روح قدسی و تعالیم و رهنمود های ولی فقیه و روحیه جهاد و فداکاری و شهادت طلبی مردم امروز شجره طیبه اسلام در اعماق احساس و ایمان مردم ریشه هایی مستحکم و ژرف یافته است و شاخه های این درخت از مرزهای ما عبور کرده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران امروزه علاوه بر بیداری مسلمانان و آزادی خواهان جهان از فروپاشی دولت های بزرگ به دست قدرت های استکباری جلوگیری کرده است.

وی با اشاره به اینکه ایران اجازه نداده که حیات سیاسی و نظامی عراق به دست عناصر دست نشانده بیفتد، ادامه داد: شعیان لبنان و فلسطینیان در پرتو انقلاب اسلامی ایران عزیز هستند و با سیاست های رژیم اشغالگر قدس مقابله می کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم بحرین و یمن با الهام از آرمان های انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب حیاتی دوباره یافته اند و با ددمنشی های مستکبران مقابله می کنند و سعودی ها در عرصه سیاسی خانه نشین شده اند.

وی بااشاره به تاتیر انقلاب ایران بر سایر کشورها خاطرنشان کرد: در این سال ها با واقعیت های شگفت انگیزی روبرو شده ایم که از حد تصور ما نیز فراتر بوده است.

وی با بیان اینکه رهبری رهبر ما برای جهان اسلام امنیت و بزرگی را به ارمغان اورد ادامه داد: ما باور نداشتیم به این سرعت انقلاب از مرزهای کشور عبور کرده و امروز در عراق، سوریه، فلسطین، لبنان، یمن، بحرین و افغانستان تا این حد تاتیرگذار باشیم.

جانشین فرمانده سپاه تاکید کرد: ما در برابر این انقلاب مسئولیم و باید وقتی مسئولیتی را برعهده میگیریم درقبال ان تعهدات خود را بشناسیم.

وی اذعان کرد: خداوند از ما خواسته که امتی را بسازیم که الگوی عالمیان و کشورهای جهان باشد و این هدف ما است.

نسبت به مشکلات مردم نمی توان بی تفاوت بود

سردارسلامی با اشاره به وضعیت حاشیه شهر مشهد اظهار کرد: ما نمی توانیم از کنار این موضوع به این سادگی بگذریم که در کنار ما فصایی باشد که نوامیس مردم در آن احساس امنیت نکنند.

وی ادامه داد: افرادی که فکر می کنند از فضای گل الود حاشیه شهر علیه اسایش و امنیت مردم می توانند سواستفاده کنند بدانند دیگر دراین مناطق جایی ندارند.

وی افزود: این از تعصب و باور ما بدور است و در فردای قیامت متوقف خواهیم شد پس باید امروز یا کار را به اهلش بسپاریم یا تعهداتمان را در حد بضاعتمان به انجام برسانیم.

وی با اشاره به بازدید شش ماه قبل از حاشیه مشهد گفت: بازدید قبل برایم غم انگیز و دردناک بود ولی امروز که مجدد همان منطقه را بازدید کردم برایم روز خوبی بود چرا که به همت و غیرت جوانان و عزم مدیران فضایی در حال ساخت است که مردم در امنیت هستند و این کم کم ارامش وجدان را به ما بر می گرداند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404505

برچسب‌ها