ایران‌تئاتر نوشت:

به گزارش برادوی نیوز، اقتباس موزیکال از فیلم «داستان برانکس»، بالاخره پس از مدت‌ها انتظار دوباره روی صحنه می‌رود ولی این بار نه در برادوی بلکه نیوجرسی.

این موزیکال بر اساس یک نمایشنامه تک نفره و فیلمی به همین نام نوشته شده و قرار است سال آینده در تئاتر پیپرمیل روی صحنه برود. رابرت دنیرو بازیگر سرشناس و برنده جوایز اسکار، کارگردان و بازیگر فیلم «داستان برانکس» بود که اینک قصد دارد با همکاری جری زاکس، برنده چهار جایزه تونی، این موزیکال را روی صحنه ببرد.

موسیقی نمایش را آلن منکن برنده جوایز تونی و اسکار، ساخته و ترانه‌ها را گلن اسلیتر نوشته است. سرجیو تروخیو طراحی رقص را به‌عهده دارد و داستان نمایش براساس فیلمنامه چاز پالیمنتری نوشته شده است. اجراهای این نمایش در ماه فوریه (بهمن) سال آینده آغاز می‌شود. در ابتدا قرار بود که پروژه، به دلیل علاقه شدید دنیرو و پالیمنتری به این اقتباس موزیکال ، دو سال پیش عملی شود و قرار همکاری بون جووی و دیوید برایان هم گذاشته شده بود، ولی به دلایلی این اتفاق تا سال آینده به تعویق افتاد.

داستان نمایش از کودکی پالیمنتری الهام گرفته شده است و در دهه 60 میلادی اتفاق می‌افتد. این نمایش داستان زندگی کالوگرو، یک نوجوان آمریکایی-ایتالیایی را به تصویر می‌کشد. کالوگرو شاهد قتلی توسط یکی از سران مافیا به نام سونی در همسایگی آنها می‌شود، ولی مشاهده این جنایت نه تنها دوستی آنها را از بین نمی‌برد، بلکه باعث تقویت رابطه‌شان می‌شود و کالوگرو این راز را از همه از جمله خانواده‌اش مخفی نگه می‌دارد و... .

نمایش اولین بار توسط پالیمنتری در سال 1990(1369) در لس‌آنجلس روی صحنه رفت و سه سال بعد از آن فیلمش به کارگردانی دنیرو ساخته شد. این نمایش سپس در سال 2007 (1385) در برادوی روی صحنه رفت.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =