استاندار هرمزگان: رفتار انتخاباتی مدیران فقط تایک اسفند قابل تحمل است/خواستید مجلس بروید، استعفادهید

مهر نوشت:

استاندار هرمزگان گفت: رفتار انتخاباتی برخي مديران تا اول اسفند ماه قابل تحمل است و پس از آن بايد تمامی مديرانی كه قصد نامزد شدن دارند از مسئوليت خود استعفا داده باشند.

جاسم جادری بعد از ظهر يكشنبه در نشست خبری که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه استان هرمزگان برگزار شد، گفت: مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی می توانند نقشی اساسی در اصلاح امور و تعیین خط مشی داشته باشند و رسانه های هرمزگان در مدت آغاز به کار دولت يازدهم تاکنون حمایت خوبی از تیم استانداری هرمزگان داشته اند.

او در ادامه با اشاره به ارائه گزارش خود در نشست هيئت دولت، گفت: حضور شخص من در هیئت دولت به عنوان دومین استانداری که در این هیئت حضور یافته متناسب با سفرهای دولت به استانها بوده که پس از خوزستان، استان هرمزگان دومین استانی بود که ریاست جمهوری به آن سفر کرده است.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزارش خود به هیئت دولت پیرامون ظرفیت ها و نیازهای استان، ادامه داد: این گزارش در نیم ساعت قرائت شد و تمامی معاونان و وزرا سئوالات مدنظر را پرسیدند و از گزارش ارائه شده و خدمات صورت گرفته قدردانی کردند.

استاندار هرمزگان همچنين در پاسخ به سوالي در خصوص استفاده برخي افراد از امكانات دولتي براي تبليغات انتخاباتي، گفت: زنگ انتخاباتي زده شده و رفتار انتخاباتي برخي مديران تا اول اسفند ماه قابل تحمل است و پس از آن بايد تمامي مديراني كه قصد نامزد شدن دارند از مسئوليت خود استعفا داده باشند و در غير اين صورت هرگونه رفتار انتخاباتي پس از اين فرصت به عنوان تخلف در پرونده آنها درج خواهد شد.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =