سرمربی پرسپولیس با انتقاد از اظهارات کارلوس کروش گفت: آقای کروش سوابق شما برای همه مشخص است و همه می‌دانند چطور از رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بیرونت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید درخشان عصر امروز یکشنبه در حاشیه تمرین تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص درخواست باشگاه ذوب آهن برای حق رشد پیام صادقیان گفت: من این موضوع را نشنیدیم. دو سال است این بازیکن در پرسپولیس است ولی حالا حق رشد می‌خواهند ولی این را نمی‌دانم که این موضوع را از کجا آورده‌اند. واقعا نمی‌دانم که این موضوع را از کجا باب کرده‌اند. این بازیکن به پرسپولیس انتقال پیدا کرده است و همان زمان باید درباره این موضوع فکر می‌کردند نه اینکه هر وقت با پرسپولیس بازی دارند این مسایل را مطرح کنند.
وی درباره رد اعتراض تیم ملی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد: به نظر من شان و شخصیت تیم ملی را پایین آورده‌ا‌ند. رفتار این آدم موجه نبوده است. سرمربی تیم ملی مدام در حال جنجال بوده است و در کنار زمین می‌خواست داور را بزند. ما دنبال الگوی اخلاقی هستیم ولی این مسایل را در تیم ملی داریم.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: ایشان مدام می‌گوید داور باعث شکست تیم ملی شد. اگر قرار است فقط به این مسایل بپردازیم باید بگویم که مگر بازی با ازبکستان در مقدماتی جام جهانی نیم متر توپ بازیکن حریف رفت داخل دروازه ما نرفته بود که داور آن را نگرفت پس چطور آن موقع داور بد نبوده است. حالا می گوید که امیر قلعه نویی و درخشان مصاحبه کرده اند و عوامل باخت تیم ملی بودند. این حرفها فقط توجیه است.
درخشان با اشاره به هزینه های این مربی برای فوتبال ایران تاکید کرد: ایشان سومین یا چهارمین مربی گران دنیا است. اما من می پرسم که شما چه تاثیری برای فوتبال ما گذاشته‌ای؟ این بازیکنان حاصل زحمات لیگ و مربیان داخلی بوده است نه اینکه از خانه خودت جهیزیه آورده باشی؟ شما برای این فوتبال چه کاری کردی؟ آیا سیستم روز دنیا را برای ما آورده ای؟ آیا فوتبال زیبا را به نمایش گذاشته ای؟
وی با اشاره به سوابق کروش بیان کرد: ایشان می‌آید سوابق مار ا وسط می‌کشد. آقای کروش سوابق خودت مشخص است و همه می‌دانند که در رئال مادرید در هفته هشتم بیرونت کردند. در پرتغال بازیکن تو دوپینگ کرده بود و تو را اخراج کردند. بعد آمده‌ای برای فوتبال ما تصمیم بگیری. فوتبال ما بزرگتر از تو او امثال تو است و اجازه نداری برای ما تعیین تکلیف کنی.
این مربی در خصوص رد شدن بازیکن خارجی در تست‌های اخیر گفت: بازیکن خارجی قرار است که یک تست دیگر گرفته شود و اگر مثبت نبود به دنبال بازیکن دیگری خواهیم رفت. رضا نوروزی هم برسد وضعیت ما بهتر خواهد شد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397087

برچسب‌ها