مجلس، بورسیه های تحصیلی را از ربع قرن پیش تاکنون تحقیق و تفحص می کند

خانه ملت نوشت:

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ گفت: درخواست تحقیق و تفحص از نحوه اعطای بورس تحصیلی و جذب هیات علمی دانشگاه‌ها از سال 68 تاکنون نیز در جلسه امروز کمیسیون بررسی و با موافقت اعضا تصویب شد.

قاسم جعفری با یادآوری جزییات جلسه امروز یک‌شنبه(5 بهمن‌ماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ گفت:‌ در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه فرهنگیان و محورهای آ‌ن مطرح شد.

نماینده مردم بجنورد٬ مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی٬ در تشریح جزییات و محورهای طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه فرهنگیان٬ گفت:‌ عدم استفاده از افراد توانمند٬ جهت‌گیری سیاسی در انتصابات٬ عدم مدیریت مناسب در استان‌ها و برخورد نامناسب در توزیع رشته‌ها از جمله محورهای تفحص از این دانشگاه است.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با یادآوری دستور کار دیگر کمیسیون آموزش مجلس٬ گفت: درخواست تحقیق و تفحص از نحوه اعطای بورس تحصیلی و جذب هیات علمی دانشگاه‌ها از سال 68 تاکنون نیز در این جلسه بررسی و با موافقت اعضا تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بررسی و رد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل ناگویا درمورد دسترسی به منابع ژنتیکی و تسهیم عادلانه و منافع حاصل از استفاده آنها الحاقی به کنوانسیون تنوع زیستی در کمیسیون آموزش مجلس خبر داد.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آدمیزاد A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    1 0
    چرا از سال ۱۳۶۸؟ قبل از سال ۱۳۶۸ هم چند دولت در این کشور وجود داشته اند و بورسیه داده اند . اگر برای خدا و روشن شدن همه موارد هست از سال ۱۳۵۷ باید بررسی بشه اینطوری یعنی دولتهای قبل از ۱۳۶۸ یا وجود نداشته اند یا اینکه....... کمیسیون آموزش مجلس بهتر هست کاملا بررسی کنند اگر واقعا برای خداست. اگر هم که نه ادامه بدهند تا .....
  • فرهاد IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    اصطلاح «ربع قرن» رو بیشتر، کارخانه‌ها برای تبلیغ به‌کار می‌برند و مثلاً می‌گن «با ربع قرن تجربه». شما کافیه تو عنوان خبر بنویسید «۲۵ سال». ببخشید به‌خاطر خرده‌گیری.
  • بی نام IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    1 0
    شما همین گند اخیر رو سرپوش گذاشتید حالا ....
  • بی نام A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    جنگ همه علیه همه
  • بی نام IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    2 0
    همه چیز آلوده به کسب قدرت شده حالا که خودشان درگیرند میگن از گذشته شروع میکنیم. آخرش هم پول این مردم بد بخت را خرج میکنند و موضوع را لوس میکنند
  • بی نام US ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    2 0
    اینا که نقد تره رسیدگی کنید و نپیچونید.. ما که خر نیستیم بلا نسبت
  • علي A1 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    2 0
    سنگ بزرگ
  • بی نام IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    2 0
    لطفا از تخلفات و مالی همین هشت سال تخقیق و تفحص بفرمایید تا ببینیم چه اتفاقاتی افتاده هر بار اختلاسی بر ملا میشود که روی یکی قبلی را سفید می کند. بابا ما دیگر از فهمیدن 94000 میلیلزد دیگر عاجزیم ما تو مدرسه بیشتر از میلیون دیگر مشق ننوشتیم اما حالا از تریلیارد و کاتریلیون و ... هست
  • بی نام A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    0 0
    آقا یه دفه از زمان اعزام محصلین به فرنگ زمان رضا شاه بررسی کنید مهدی خان بازرگان ید الله خان سحابی احمد خان توکلی علی خان کردان