حمله عجیب مرد وعده ها به طارمی /استاد شما در پرسپولیس چه کاره اید؟

وزیر ورزش و معاونانش صراحتا می گویند حسین هدایتی هیچ مسئولیتی در پرسپلیس ندارد و مورد تائیدشان نیست اما او همچنان برای خود از نام این تیم بهره می گیرد.

 

داریوش سعیدی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند روزی مدام وعده های عجیب و غریبی می داد برای جذب  و نگه داشتن مهدی طارمی، از اینکه او می ماند و با تلاش هایش توانسته خبر خوش ماندنش در پرسپولیس را رقم بزند اما حالا که رفته می نویسد یارب روا مدار که گدا معتبر شود. او حسین هدایتی است که این را برای طارمی در اینستاگرامش نوشته. مهدی طارمی بعد از امضای قرارداد ش با تیم ترکیه ای صراحتا گفته هیچ وعده ای به پرسپولیسی ها نداد ه که قرار بوده بماند و به مسئولان و نزدیکانی چون هدایتی گفته پشت هواداران سنگر نگیرند. مهدی طارمی و رضاییان در این چند ساعت گذشته بیشترین هجمه را تحمل کرده اند. دیگر کسی به طارمی حماسه ساز دربی نمی گوید و رامین هم آن پسر طلایی قرمزها نیست. آنها خائن شده اند. خائنانی بدتر از مهدی هاشمی نسب. ولی هر دو از رفتارهایی می نالند که فراری شان داده است.

در این بین هدایتی از همه جالب تر است. او که می گوید برای خدمت در پرسپولیس نباید عضو هیات مدیره باشد.مدام در اینستاگرامش از این می ویسد که پول مهیاست و هر بازیکنی لازم باشد را می گیرد. سال قبل در جذب ضرغان اسماعیل در رقابت با همین ریزه اسپرت ناکام ماند و این بارهم دو بازیکن ملی پوش تیم ، خیلی دردناک راهی ریزه اسپرت شدند. او دقیقا چه سمتی دارد و چه نقشی را بازی می کند ، خودش هم نمی داند. ولی همه می دانند از 3 روز قبل طارمی از پرسپولیس دور شده بود. یک عضو حاضر در جلسات مشترک شان یعنی رستوران داری به نام پهلوان در اینستاگرامش نوشته بود وعده هایی به مهدی داده اند که عملی نشده و طارمی بعد از رفتن به ترکیه تائیدشان کرده است. حالا آن بازیکن به ترکیه رفته و آقای عابربانک در مقام هوادار به او تاخته است ، بی آنکه تشریح کند ، دقیقا با چه مسئولیتی این چنین درباره پرسپولیس اطلاع رسانی می کندو می گوید در تیم پول خرج می کند و برای خودش محبوبیت می خرد. بدتر از او البته مدیرانی هستند که چنین اجازه ای را می دهند. مدیرانی که در چند هفته اخیر حسابی ناتوانی شان در بستن تیم مشخص شده است و احتمالا وزیر ورزش دیده که این ها با پرطرفدارترین تیم پایتخت گه دارند می کنند و حتما او می داند مناسبات شان با یکی مثل هدایتی چیست که یک کلمه از او نمی پرسند :برادر من این مسائل جزئی باشگاه به شما ه ارتباطی دارد و چرا دخالت می کنید. و البته معلوم نیست چرا وزارت ورزش جدیت بیشتری به خرج نمی دهد؟

 

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =