رسالت نوشت:

"پول کثیف" که مدتی است وارد ادبیات رقابت‌های انتخاباتی جریان های سیاسی شده است، ابداع وزیر کشور می‌باشد. ورود پولهای کثیف به رقابت‌های انتخاباتی سم یک رقابت اخلاقی است و حرف درستی هم هست. پیش از این هم موضوع پولهای کثیف و ورود آن به رقابت های انتخاباتی در محاکمه سردار اسبق تهران در دولت سازندگی رونمایی شد. همچنین پولهای کثیف شهرام جزایری به کروبی مدتها نقل محافل سیاسی بود.پیدا کردن رد پولهای کثیف توسط دستگاههای امنیتی کشور در انتخابات مهم است برای اینکه دموکراسی در ایران را از کثافت کاری‌های اخلاقی و سیاسی دور نگه می دارد. اما نکته ای مهم در اینجا وجود دارد که باید وزیر محترم کشور و وزیر محترم اطلاعات و بویژه شورای عالی امنیت ملی به آن پاسخ دهند. کنگره آمریکا و نیز پارلمان انگلیس و سازمان‌های به اصطلاح طرفدار دموکراسی همه ساله بودجه ای را تصویب می‌کنند برای کمک به مخالفان حکومت در ایران و آن را مخفیانه انجام نمی دهند و علنی اعلام می‌کنند. جرج سوروس و بنیادهای مختلف آمریکا هر کدام سخاوتمندانه در این باره رقم های درشتی را اختصاص
می دهند. سئوال این است که این پولها آیا کثیف است یا تمیز؟ اگر کثیف است کجا رصد می‌شود و اگر تمیز است دلیل تمیزی آن را بیان کنند.
هرکس که این روزها از جلوی کیوسک روزنامه فروشی ها عبور کند می فهمد که روزنامه های به اصطلاح دوم خردادی و اصلاح طلب 4 برابر روزنامه های اصولگرا هستند هم از نظر حجم صفحات و هم از نظر تولید محتوا.
هزینه عظیم این رسانه های مکتوب از کجا می آید. برخی از آنها حتی کمترین آگهی هم ندارند.
اکنون جمع زیادی از روزنامه نگاران ایرانی در لندن، واشنگتن، پاریس و برخی کشورهای اروپایی علیه مصالح انقلاب و منافع ملی قلم می زنند. یک دهه پیش همه آنها در روزنامه های اصلاح طلب قلم می زدند. طبیعی است امروز زندگی آنها با پولهای کثیف دشمنان انقلاب اداره می‌شود. اما دیروز که در ایران قلم می زدند با چه پولی زندگی خود را اداره می‌کردند؟! اگر آن پولها کثیف بود دستگاههای امنیتی باید به این سئوال پاسخ دهند که آیا پولهایی که امروز آنها را اداره می کند تمیز است یا کثیف؟!

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =