نمایشنامه «کبوتری ناگهان» به نویسندگی «محمد چرمشیر» و کارگردانی «احمدرضا حجارزاده» روزهای 11 و 12 شهریورماه در خانه نمایش «دا» خوانش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشنامه «کبوتری ناگهان» نوشته محمد چرمشیر با کارگردانی احمدرضا حجارزاده،روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 11 و 12 شهریورماه، ساعت 19 در خانه نمایش دا برگزار خواهد شد.

در این اثر نمایشی، مهری زندی، مهرآسا صمدی،آرزو روشناس، مریم آشوری، سحر صنیعی،زهرا ضرابی و ملیکا سامانی‌پور به خوانش نقش‌ها می‌پردازند. سایر عوامل نیز عبارتند از: ملیکا سامانی‌پور و نوشین نامی(دستیاران کارگردان)، سمیرا رحیمی(طراح صحنه و لباس)، سمیه میرزایی(چهره‌پرداز)، نسا بیگی(طراح پوستر و بروشور)، امیر قالیچی(مدیر تبلیغات)، میلاد صالح(عکاس) و الناز حجارزاده (مدیر روابط‌عمومی).

در خلاصه داستان نمایشنامه «کبوتری ناگهان»،که روایت حال و روز زنانِ اندرونی در خانه‌یی قجری است،آمده: نزهت‌جهان نمی‌تواند برای فروغ‌حشام فرزندی به دنیا بیاورد.از این‌رو، شوهرش زنی دیگر به نام صنم‌رشتی اختیار کرده.دیگر زن‌های خانه ـ هر کدام به نحوی ـ درباره این موضوع با نزهت‌جهان واگویه می‌کنند.

 حجارزاده اسفندماه سال گذشته نیز همین نمایشنامه را در قالب اجراخوانی روی صحنه برد که با موفقیت و استقبال تماشاگران روبه‌رو بود.همچنین او پیش از این، چهار فیلم کوتاه با عناوین «عشق‌بازی یا چگونه یاد گرفتم دست از نگرانی بردارم و مرگ را دوست بدارم»،«برداشت»،«فرشته من» و «حرف» کارگردانی کرده که برای فیلم «حرف»، جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را از ششمین جشنواره عکس «دوربین.نت» به دست آورده است.

 

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =