ایسنا نوشت:

روز گذشته عبدالحسین مختاباد در اولین تذکر پیش از دستور در صحن علنی شورا تیر انتقادش را به سمت یکی دیگر از همسنگرانش گرفت. او نام فردی که مورد انتقاد قرار گرفته را فاش نکرد اما از واریز میلیاردها تومان پول به حساب این فرد خبر داد و گفت: چطور ممکن است یک نماینده عضو شورای شهر که حق امضاء نیز دارد میلیاردها تومان پول در حسابش باشد.

او با بیان اینکه این چند میلیارد تومان پول در حساب نماینده، برای شورا ننگ است و باید این فرد در قبال این پول پاسخگو باشد، گفت: سود این پول نزدیک به 100 میلیون تومان است و اگر شورا به موضوع رسیدگی نکند، پای سازمان بازرسی کل کشور را به میان خواهد کشید تا آن‌ها به تخلفات چند میلیارد تومانی این عضو شورا رسیدگی کنند؛ اما مهدی چمران، رییس‌ شورای شهر پایتخت می‌گوید: هیچ نماینده‌ای در شورا حساب شخصی ندارد که بتواند این مقدار پول را در آن دپو کند.

مهدی چمران در مورد این موضوع گفت: اعضای شورا، شخصاً پولی در اختیار ندارند و حتی رییس شورا نیز با دو امضاء می‌تواند پول برداشت کند.

او با بیان اینکه ستادهای زیرمجموعه شورای شهر نیز باید پول مورد نیاز را در داخل ستاد تصویب و با دو امضاء دریافت کنند، گفت: رقم مصوب ممکن است نزدیک رقمی که مختاباد اعلام کرده است باشد اما رقم بودجه در اختیار، این مقدار نیست.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه پول کمیسیون به صورت قطره‌چکانی به آن‌ها داده می‌شود، گفت: این‌گونه نیست که پول در اختیار اعضا یک دفعه قرار گیرد و بر همین اساس باید در جلسات بعدی رسیدگی شود.

چمران گفت: ما حساب شخصی در شورا نداریم و هیچ نماینده‌ای مگر به صورت مشترک، چنین حسابی ندارد. البته ستاد شورایاری‌ها و ستاد هماهنگی سمن‌ها چنین حسابی دارند؛ اما به صورت تک‌امضاء نیست که تنها یک نفر بتواند درباره آن‌ها تصمیم بگیرد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    33 0
    بالاخره هست؟نیست؟رسیدگی میکنید؟ ماست مالی میکنید؟ جوابشو به مردم بدین لطفا
  • بی نام IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    28 0
    به هر حال چه با یک امضا و چه دو امضا حساب شخصی است. بهانه الکی نیاورید. شورای شهر شخصیت حقوقی است و باید حسابش هم حقوقی باشد و نه حقیقی.
  • رامین IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    1 4
    حتما سهم اقای مختاباد راندادند .مگه توکشور ماکسی به این دزدیهای ریز توجه داره
  • بی نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    5 0
    جالبه، به محض اینکه دوستان ارزشی به قدرت میرسن، بوی گند فساد همه جارو بر میداره