زمانی که از محله‌های فقیرنشین پرتغال کارش را شروع کرد، فکرش را هم نمی‌کرد روزی در کشورهای مختلف دنیا نامش سر زبان بیفتد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با این حال برای کریس رونالدو سیر خط فقر تا شهرت و ثروت زمان زیادی نبرد. نوجوان فقیر روستای «مادیرا» حالا طبق گزارشی که فوربس داده، دومین ورزشکار پردرآمد سال 2014 دنیاست و با درآمدی معادل 64 میلیون یورو فاصله نجومی با کوچه پس‌کوچه‌های تنگ محله فقیرنشین مادیرا دارد. 

البته از اين مبلغ فقط چيزي نزديك به 18 ميليون يوروي آن دستمزد فوتبالي اين بازيكن است و به غير از پاداش‌هاي مختلفي كه از رئال‌مادريد مي‌گيرد، بقيه اين درآمد حاصل فعاليت‌هاي تجاري اين بازيكن سرشناس است. كريس با كمپاني‌هاي متعددي از جمله كمپاني «نايكي» قرارداد تجاري دارد كه سالانه 9 ميليون يورو فقط از اين كمپاني پول مي‌گيرد. با اين حال عرصه فعاليت‌هاي تجاري او وارد فاز تازه‌تري شده است و وارد شدن به دنياي مد و توليد لباس، سرگرمي تازه‌تر كريس به حساب مي‌‌آيد. به غير از لباس زير و پيراهن حالا نوبت به كفش‌هاي CR7 رسيده تا بازار را تكاني بدهد!

لطف هم‌تيمي‌ها
خط توليد لباس زير مردانه CR7 اولين كار توليد لباس رونالدوست. او با راه‌اندازي اين برند سعي كرد آهسته‌آهسته در دنياي مد گام بردارد و ابراز اميدواري هم كرد كه به زودي برندش جهاني شود: «توليد اين لباس زيرها آغازي براي يك كار بزرگتر است با اين حال تا همين‌جا هم كه اين خط توليد راه افتاده، خيلي‌ها تلاش كرده‌اند». رونالدو با گفتن جمله فوق به لطف هم‌تيمي‌هايش در رئال‌مادريد هم اشاره كرد: «موضوع اينجاست كه بازيكنان رئال‌مادريد همگي ستاره‌هاي دنياي فوتبال هستند. من به همه بازيكنان تيم از اين لباس زير‌ها داده‌ام و اگر آنها از اين لباس زير استفاده كنند، به من خيلي لطف كرده‌اند». 

پيراهن با كمك يك ژاپني

خط توليد بعدي كه كريس رونالدو به سراغ آن رفت، در عرصه پيراهن‌هاي مردانه بود‌‌؛ او كه با كمك يك طراح و توليد‌كننده ژاپني اين لباس‌ها را طراحي و توليد كرد، تعريف جالب‌تري هم از آنها داشت: «اين پيراهن‌ها به شما كمك مي‌كند تا در عين اينكه احساس راحتي مي‌كنيد، خيلي هم خوش‌تيپ به نظر برسيد». شركت خود كريس در تبليغات فروش اين پيراهن‌ها كمك زيادي كرد تا اين برند هم فروش قابل توجهي در دنيا داشته باشد. 

 

رونالدو

 

و حالا كفش‌هاي CR7
اما تازه‌ترين توليدي محصولات CR7 كفش است كه سايت رسمي‌‌اش چندي پيش خبر از توليد انبوه اين نمونه‌ها داده بود. رونالدو حالا با راه‌اندازي خط توليد كفش‌هايي با امضاي CR7 به وعده‌‌اش عمل كرده و از مدل جديد كفش‌هايي كه امضاي خودش را دارد، رونمايي كرده است. اين كفش‌ها از نمونه كلاسيك تا اسپورت همگي توسط اين بازيكن تست شده‌اند و در فروشگاهي مجلل با برند CR7 به فروش مي‌رسند. كريس تلاش كرده تا براي همه سليقه‌ها مدل قابل توجهي داشته باشد. البته دعواي اين بازيكن با كمپاني «نايكي» هم در رونمايي از اين برند بي‌تأثير نبوده است. در واقع اين كمپاني كه يكي از حاميان تجاري اصلي كريس رونالدو است، به تازگي او را تهديد كرده كه اگر به تبليغ بيش از اندازه كفش‌هاي ورزشي با برند خودش بپردازد، قراردادش را فسخ مي‌كند. 

از 400 هزار تا 2 ميليون و200 هزار تومان
قيمت كفش‌هايي كه كريس رونالدو آنها را براي فروش گذاشته، متغير است ولي بازه خاصي را طي مي‌كند. از 99/99 يورو گرفته تا 99/549 يورو. به عبارتي با تبديل به تومان و با در نظر گرفتن تقريبي هر يورو به اندازه 4 هزار تومان قيمت اين كفش‌ها از 400 تا 2 ميليون و 200 هزار تومان متغير است.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =