ایسنا نوشت:

وزیر خارجه کشورمان درپاسخ به اظهارات ضد ایرانی نتانیاهو گفت: اسرائیل به دنبال ایجاد تنش میان ایران و غرب است.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ‌روز سه شنبه در واکنش به اظهارات ضد ایرانی بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به خبرنگار سی‌ان‌ان گفت: نتانیاهو به دنبال ایجاد تنش در روند مذاکرات هسته ای میان ایران و غرب است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سخنرانی امروز نتانیاهو در کنگره آمریکا بر ضد توافق هسته‌ای با ایران، بر روند مذاکرات تاثیر منفی خواهد داشت؟ اظهار کرد: هم اکنون نتانیاهو تلاش دارد تا چنین امری را عملی کند ولی معتقدم ایجاد تنش در شرایط کنونی به نفع هیچ یک از طرف‌های مذاکره کننده نخواهد بود.

به گزارش ایسنا بنیامین نتانیاهو قرار است تا دقایقی دیگر با حضور در کنگره آمریکا بر ضد توافق هسته‌ای با ایران سخنرانی کند.

این درحالی است که سازمان ملل بارها از رژیم صهیونیستی که دارای بیش از صد کلاهک هسته‌ای است و نیز معاهده منع گسترش تسلیحات هسته‌ای(NPT) امضا نکرده خواسته است تا در مورد برنامه هسته‌ای خود شفاف‌سازی کرده و معاهده NPT را نیز امضاء کند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    7 1
    نتانیاهو مگه اصلا انسان محسوب میشه؟
  • حمدی A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    5 0
    خدا لعنتش کنه
  • علیرضا IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    14 7
    نتایانهو مشکلش فقط با اسلام و ولایت فقیه نیست.مشکل او با ایرانیان هست دیدین که دیروز هم به این مسئله اشاره کرد
  • علی RU ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    7 1
    این آقا تاریخ ایران را زیر سئوال برد و ایرانیان را تحقیر کرد. چرا امریکا که دم از آزادی بیان میزند اجازه بلند شدن یک صدا را میدهد ولی اجازه صدای مخالف را نمیدهد. امروز موقعیتی است که دولت ایران میتواند برای یک بار هم که شده برای حق مردم خودش بیاستد و "با احترام" نه "با ناسزا" و با مدارک مستند به او پاسخ دهد. چرا او در مجلس امریکا صحبت کند و ما را تحقیر کند ولی ما در همان مجلس صحبت نکنیم و از خودمان دفاع نکنیم؟
  • بی نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    6 1
    حالم از رفتار سبک مجلس آمریکا بهم خورد واقعا تاسف باره