با شروع خطبه‌های نماز جمعه دیروز تهران، جمعی از مخالفان توافق هسته‌ای و «برجام» در مسیرهای خروجی راهپیمایان قرار گرفتند و به محض پایان نماز جمعه با بالا بردن پلاکارد و توزیع تراکت، از نمازگزاران درخواست می‌کردند در تحصن موسوم به «غیرت» شرکت کنند.

تجمعی که قرار بود در میدان انقلاب برای مخالفت با برجام شکل بگیرد، با استقبال سرد نمازگزاران مواجه شد. اینجا را ببینید.

شورای اصلاح‌طلبان بروجرد با صدور بیانیه‌ای از هتاکی نماینده شهر خود به وزیر امور خارجه به شدت انتقاد کرد.اینجا را ببینید.

حاشیه های تجمعی که دنبال لغو توافق هسته ای بود

تجمع تعدادی از مخالفان توافق هسته ای در مقابل مجلس وارد ششمین روز خود شده است. این در حالی است که مجوزی برای برگزاری این تجمع از سوی وزارت کشور صادر نشده است.اینجا را ببینید.

نمایندگان مجلس با انتقاد از برگزاری تجمع غیر قانونی مقابل مجلس شورای اسلامی تاکید کردند که فتنه ها همواره از تجمعات غیرقانونی آغاز می شود و مدعیان ولایتمداری نباید لشکرکشی خیابانی کنند. اینجا را ببینید.

تصاویر پایان تحصن معترضان به برجام در برابر مجلس

تحصن معترضان به برجام در برابر مجلس بعداظهر امروز  پایان یافت.اینجا را ببینید.

روسای قوا با اهدای شاخه گلی بر تابوت جانباختگان فاجعه منا به آنان ادای احترام کردند.اینجا را ببینید.

سرلشکر جعفری از آمادگی سپاه برای واکنش سریع و خشن ایران در راستای تحقق اراده رهبر معظم انقلاب و پاسخگو کردن آل سعود در قبال فاجعه منا خبر داد.اینجا را ببینید.

عذرخواهی مطهری از یک امام جمعه

ماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای سرگشاده به نماینده ولی فقیه از آنچه به وی درباره لغو همایش دولتی نسبت داده بود، عذرخواهی کرد.اینجا را ببینید.

کانال تلگرام مقام معظم رهبری فیلمی از لحظه گفت و گوی خصوصی ایشان با محسن حاجی حسنی قاری بین المللی و از جانباختگان حادثه منا منتشر کرده است.اینجا را ببینید.

سه شنبه همین هفته قرار است مجلس پرده دیگری از استیضاح وزرای دولت یازدهم را به نمایش بگذارد. قرعه این بار به نام عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی خورده است.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =