تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با اضافه شدن بازیکنان جدید پیگیری شد.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: امروز بازیکنان تیم ملی فوتبال در گرمای شدید و رطوبت بالای شهر دوبی به تمرین پرداختند. این تمرین از ساعت 18 آغاز شد و ملی پوشان زیر نظر کادر فنی به انجام تمرینات تاکتیکی پرداختند.
مسعود شجاعی، پژمان منتظری و اشکان دژاگه که بعد از پایان بازیهای باشگاهیشان در قطر به اردوی تیم ملی اضافه شده اند، پس از دقایقی از آغاز تمرین به زمین چمن باشگاه ایرانیان دوبی آمدند و زیر نظر دیه گو تمرین کردند. آنها بعد از گرم کردن و بازی با توپ در گوشه ای از زمین به بازی تنیس فوتبال پرداختند. سید جلال حسینی هم در کنار این سه بازیکن تمرین کرد.
آندرانیک تیموریان هم که ساعتی پیش از شروع تمرین به هتل محل اقامت تیم ملی رسیده بود، پس از حضور در کنار زمین به سالن باشگاه ایرانیان دوبی رفت تا تمرین ریکاوری را انجام دهد. او شب گذشته برای ام صلال در لیگ قطر به میدان رفته بود.
سایر بازیکنان هم به روال روزهای گذشته بعد از آماده شدن برای تمرین و گرم کردن، تمرینات تاکتیکی خود را زیر نظر سرمربی تیم ملی برگزار کردند.
امروز رطوبت هوای شهر دوبی حدود 80 درصد بود و همین مساله باعث شد تا بازیکنان در میانه های تمرین با تعویض لباسهای خود ادامه تمرینات را برگزار کنند. رطوبت تمرین به حدی بالا بود که برخی از بومیهای شهر دوبی هم از این میزان رطوبت در این ماه از سال تعجب کرده بودند. با وجود این شرایط آب و هوایی بازیکنان تیم ملی تمرین خود را انجام دادند تا بیش از پیش آماده دیدار روز پنج شنبه برابر عمان شوند.
دیدار برابر عمان چهارمین دیدار تیم ملی ایران در رقابتهای انتخابی جام جهانی و جام ملتهای آسیا به حساب می آید. در حال حاضر تیم ایران بعد از انجام سه بازی با کسب هفت امتیاز در صدر گروه قرار دارد.

258 43

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    1 1
    اینها باید تو علی آباد ممسنی تمرین میکردن چون لیاقتشون همینه