علی کریمی: بازیکنان بزرگ هم لایی می‌خورند/ دوست دارم خادم حرم امام رضا (ع) باشم

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به لایی خوردن فرهاد مجیدی در بازی با ستارگان جهان تاکید کرد که بازیکنان بزرگ همه لایی می‌خورند و گرنه باید ورزشکاران دامن می‌پوشیدند نه شورت ورزشی.

ایسنا نوشت: علی کریمی در حاشیه اهدای ماشین پیکان قرمز رنگ برای مزایده جهت امور خیریه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای انجام کار خیر به مشهد آمده‌ام و خیلی خوشحالم که برای موسسه فیاض بخش کارهای خیریه انجام می‌دهم. با توجه به این که مسئولین با من در این مدت تماس زیادی داشتند به شهر مشهد سفر کرده‌ام تا در کار خیرخواهان شرکت کنم.
وی ادامه داد: امیدوارم عواید حاصل از این برنامه به موسسه فیاض‌بخش و تمام عوامل این مجموعه و کودکان بی سرپرست و کم توان ذهنی برسد و از این طریق کمکی کرده باشیم.
کریمی در خصوص اینکه آیا علی کریمی نیز خادم امام رضا(ع) خواهد شد یا خیر؟ گفت: هر کسی به نوبه خودش کارهای خیر زیادی انجام می‌دهد که قطعا خادمی امام رضا (ع) از این کارهای بزرگ به حساب می‌آید. تا به این لحظه امام رضا (ع) نطلبیده است اما خیلی دوست دارم در خدمت امام رضا (ع) و زائرانش باشم و امیدوارم در آینده این اتفاق رخ دهد.
وی در خصوص بازی مقابل ستارگان جهان نیز گفت: بازی خوبی انجام دادیم که به غیر از نتیجه که نتیجه جالبی کسب نکردیم حضور تماشاگران در این بازی یکی از نکات مثبت بود.
کریمی اضافه کرد: در این بازی چند موقعیت نصفه و نیمه هم داشتیم ولی متاسفانه نتوانستیم دروازه تیم حریف را باز کنیم ولی در مجموع نفس کار مهم بود و توانستیم این بازی را برگزار کنیم و باید تشکر ویژه‌ای داشته باشم از تیم منتخب جهان که به ایران سفر کردند و این بازی خیرخواهانه را برگزار کردند، امیدوارم در آینده شاهد این چنین بازی‌هایی در ایران باشیم.
وی همچنین در خصوص بحث‌های مطرح شده در شبکه‌های مجازی در خصوص لایی فرهاد مجیدی که روز گذشته در بازی با منتخب جهان خورده است، تصریح کرد: براساس تجربه من، زمانی لایی حساب می‌شود که بازیکن توپ را از بازیکن حریف عبور دهد و در اختیار داشته باشد من نمی دانم چرا این مسائل به وجود آمد ولی اگر عده‌ای این چنینی مسائلی خوشحال می‌شوند خیلی خوشحالم که این بحث ها به وجود آمده است زیرا بازیکنان بزرگ هم در فوتبال لایی می‌خورند اگر چنین نبود به جای شورت ورزشی، ورزشکاران باید دامن می‌پوشیدند.
کریمی تصریح کرد: مشکل ورزش ما این است که همه دنبال حاشیه هستند، به همین دلیل سال‌هاست خیلی مصاحبه نمی‌کنم، اگر مطبوعات دنبال این هستند که فوتبال درست شود، باید بگویم هروقت مطبوعات درست شدند چیزهای دیگر مثل فوتبال هم درست می‌شوند زیرا رابطه متقابل دارند.
وی در خصوص شرایط حال حاضر پرسپولیس ادامه داد: به این تیم پرسپولیس خیلی امیدوار هستم و فوتبال را از بالای جدولی خیلی خوب بازی می‌کند و در چند هفته اخیر با بدشانسی های زیادی مواجه شده است و بازی با ذوب آهن 6 موقعیت تک به تک را از دست داد که براساس بی دقتی بود، امیدوارم در بازی های بعدی پرسپولیس شرایط بهتری را داشته باشد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =