وینگر ولزی رئال مادرید،‌ با شبکه تلویزیونی این باشگاه مصاحبه‌ای انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این اولین مصاحبه گرت بیل، به زبان اسپانیایی است. او 3 سال پیش آموختن زبان اسپانیولی را آغاز کرد و اکنون به درجه‌ای از اعتماد به نفس در این زبان رسیده که می‌تواند با رسانه‌ها به زبان اسپانیایی حرف بزند. 

گرت بیل ابتدا در مورد بازی قبلی و بازی پیش رو گفت: «از دیدار قبل اصلا رضایت ندارم. اما این چیزی از اشتیاق ما در بازی برابر بتیس کم نمی‌کند و ما می‌خواهیم پیروز این میدان باشیم.» 

بیل ادامه داد: «بازی کردن در رئال مادرید آرزوی من بود. من جاضرم برای این پیراهن و هواداران،‌همه چیزم را بدهم. من عاشق این جا هستم. عاشق رستوران ها و همه چیز مادرید. البته میدان سیبلس برای من یک جای خاص است.»

او در مورد وضعیت جدیدش با بنیتز گفت: کار کردن با او جذاب است. دارم سخت تلاش خودم را می‌کنم تا او را تحت تاثیر قرار بدهم. تیم ما متحد و خوب است و همه سخت در حال تلاش هستیم.»

شاهزاده ولزی در مورد مهم‌ترین و بهترین لحظات فوتبالی‌اش گفت: «نیمه نهایی در مونیخ برای من یک لحظه کلیدی است. اما فینال لیسبون، مهم‌ترین و بهترین لحظه زندگی ورزشی من بود. گل زدن در فینال‌ها دوست داشتنی است و من آن را دوست دارم، جون بهترین حس دنیاست.»

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =