ایران نوشت:

ساعت 4 بامداد ۲۵ اردیبهشت ماه مأموران گشت کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس هنگام گشتزنی در خیابان پنجم مرکزی سازمان گوشت به یک خودرو با دو سرنشین که در کنار خودرو‌ها توقف کرده بود مشکوک شدند.

مأموران با انجام بررسی‌ها علت توقف و پرسه‌زنی دختر و پسر جوان در محدوده را جویا شدند که راننده به صورت دنده عقب به سمت افسر گشت حرکت کرد و مأمور خود را از مسیر خودرو خارج کرده و متهمان اقدام به فرار کردند.

با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد و واحدهای کمکی نیز به تعقیب خودروی متهمان پرداخته و ابتدا با صدای بلند دستور ایست داده و سپس با اخطارهای هوایی وقتی بی‌اعتنایی دختر و پسر را دیدند چهار تیر جنگی به سمت خودرو شلیک کردند که در این راستا خودرو در مسیر فرار به چند خودروی پارک شده خسارت وارد کرد و پس از تعقیب و گریز در تقاطع خیابان طالقانی و خیابان بنی‌هاشم خودروی فراری‌ها از کنترل خارج شد و با یک خودروی پارک شده نیسان از پشت برخورد کرد.

با توقف خودروی فراری‌ها دختر و پسر بازداشت شدند. راننده خودرو خود را به نام «پیام» ۲۲ ساله و سرنشین آن خود را «نازنین» معرفی کردند و از آنها موادمخدر و مشروبات الکلی به دست آمد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    137 9
    آيا با اين تعقيب و گريز و خسارات جاني و مالي ميتوان جامعه را عاري از مشروب و مواد مخدر كرد؟ بهتر بيانديشيم و صادقانه برخورد كنيم الانسان حريص بما منع
  • بی نام A1 ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    135 7
    بله ، چه کشف بزرگی